Nekad je nužno odabrati stranu
SUPERSTUFF

Ovo je trenutno najpopularniji modni dodatak na internetu. Evo što o njemu znamo

FOTO: Anthony DelMundo/Getty Images

Alessandro Michele je kreirao komad koji, čini se, baš nikad neće izaći iz mode

Tražilica za odjevne predmete i brendove Lyst predstavila je listu najpopularnijih brendova i komada za posljednji kvartal prošle godine. Najpopularniji odnosno najčešće pretraživani brend bio je Off-White dok su drugo i treće mjesto zauzeli Gucci i Balenciaga. Kad su u pitanju najpopularniji komadi, prvo je mjesto uvjerljivo zauzeo Gucci remen s njihovim logom.

Taj se remen već deveti put našao na Lystovom Indexu najpopularnijih proizvoda u manje od tri godine, a drugi put je na samom vrhu liste. Između listopada i prosinca prošle godine, korisnici su ovaj remen tražili oko 165 tisuća puta, a iz Lysta kažu da je Guccijev remen ozbiljan konkurent za najpopularniji modni dodatak cijelog proteklog desetljeća.

KAKO JE GUCCI REMEN POSTAO POPULARAN

Gucci remen
Gucci remen na prvoj reviji Alessandra Michelea u veljači 2015. godine
ietro D'Aprano/Getty Images

Gucci je logo razvio tek kad se sin osnivača, Aldo Gucci, pridružio ocu u ovom velikom talijanskom brendu 1933. godine. On je osmislio logo koji sadrži dva slova G odnosno inicijale imena njegovog oca. Otprilike u isto vrijeme, logom su se počeli baviti i drugi brendovi, no prava logomanija svijet je osvojila tek u sedamdesetim i osamdesetim godinama 20. stoljeća. I, iako je logo pomalo pao u drugi plan početkom 21. stoljeća, on je i dalje itekako popularan te je doživio ponovni procvat prije par sezona kad je Karl Lagerfeld ponovno razvukao Fendi logo kroz čitave kolekcije, Virgil Abloh kreirao žuti remen za svoj brend Off-White, a Demna Gvasalia igrao se s nostalgijom kroz Balenciaga logo u kolekcijama za tu modnu kuću.

Gucci remen na muškoj reviji Alessandra Michelea u veljači 2015. godine
Pietro D'Aprano/Getty Images

Guccijev logo doživio je procvat kad je na čelo brenda 2015. godine stigao Alessandro Michele. Taj veliki vizionar i kreativac vratio je brend svojim korijenima kroz kolekcije koje su u početku podijelile kritiku, no pet godina kasnije jasno je da Michele itekako dobro zna što radi (jesam li spomenula da je prema Lystu Gucci drugi najpopularniji brend u svijetu?). Iste je te 2015. godine Michele na pistu sa svojim muškim i ženskim kolekcijama poslao modni dodatak koji je uskoro postao neviđeni hit – kožnati remen s kopčom u obliku Gucci loga.

Već nakon te prve kolekcije za jesen 2015. godine, remen s Gucci logom postao je apsolutni komercijalni hit. Prodaja starih Gucci komada u online trgovini Vestiaire Collective narasala je za 96 posto, otkrila je suosnivačica Fanny Moizant za The Zoe Reporter, a do 2017. ta je brojka narasla na 124 posto.

GDJE SE DANAS MOŽE KUPITI

Manekenka i trendseterica Model Roz nosi Gucci remen na Tjednu mode u New Yorku u veljači 2019.
Anthony DelMundo/Getty Images

Koliko je Gucci remen s logom i dalje popularan, govori činjenica da trenutno na njihovoj stranici možete razgledati više od 60 različitih modela. Online trgovina Matchesfashion mjesečno ih proda oko 200, a najpopularnija boja ima je, očekivano, crna, dok je, eto, i Lyst objavio da je u posljednjem kvartalu prošle godine upravo ovaj remen bio najpopularniji komad. Cijena Gucci remena s logom kreće se od oko 200 eura za tanje modele s manjim logom pa i do više od 500 eura ovisno o ukrasima na kopči i vrsti kože.

Trendseteri diljem svijeta i dalje nose ovaj remen, dok ga gotovo sve velike online trgovine s dizajnerskim komadima kao što su Net-A-Porter, Farfetch i drugi i dalje imaju u svojoj ponudi. Kao posljedica svega toga, internet je pun kopija ovog popularnog remena kao i načina kako prepoznati lažni Gucci remen što važnom vještinom svakog zaljubljenika u modu smatraju svi od lifestyle portala kao što je WhoWhatWear pa do popularnog servisa wikiHow.