LJEPOTA

Ovi beauty brendovi brinu o okolišu recikliranjem pakiranja i genijalnim sustavom nadopune

FOTO: @itsmymyro

Održivost je jedna od najvažnijih stvari u ovom trenutku pa ni beauty industrija nije ostala imuna, a neki brendovi su se posebno angažirali

Sve više beauty kompanija razmišlja o tome kako proizvesti i pakirati svoje proizvode etički i odgovorno te pronaći najodrživiji put prema naprijed odnosno onaj način proizvodnje koji neće štetiti okolišu, životinjama ni ljudima koji u njemu rade. Nadopuna i reciklaža su zapravo jako dobar početak za to, pa smo pronašli nekoliko brendova koji idu upravo u tom smjeru.

The Body Shop

The Body Shop jako dobra zna koliko beauty industrija šteti okolišu i zbog toga su odlučili vratiti svoju shemu recikliranja i ponovnog punjenja, stvar koju su izvorno započeli još 1993. godine. U partnerstvu s tvrtkom TerraCycle, koja se bavi recikliranjem, 5. lipnja započet će s akcijom kojom će omogućiti ljudima da pri sljedećoj kupovini dobiju novac u zamjenu za recikliranje praznih pakiranja. Za svakih pet proizvoda dobit će bon od pet funti. Kupci dobivaju novac i istovremeno čine dobro za planetu.

Lush

https://www.instagram.com/p/BvR0eMxlM7K/

Brend Lush od samih početaka svoju politiku gradi kako bi što manje štetio Zemlji, od toga da recikliraju svoje prepoznatljive crne kantice, do toga da prodaju proizvode bez ambalaže kao i ruževe koje samo trebate ugraditi u svoje postojeće pakiranje. Genijalno. Na prodajnim mjestima u Hrvatskoj vrijedi ona da ako vratite pet čistih posudica na kojima je naznačeno da se vraćaju u trgovinu, dobit ćete svježu masku po vašem izboru.

Le Labo

Kultni brend mirisa Le Labo nudi 20 posto popusta na prvobitnu cijenu ako donesete praznu bočicu na ponovno punjenje.

MAC

MAC za sada ima akciju da ako donesete šest praznih ambalaža možete odabrati ruž za usne po izboru.

Kjaer Weis

Od samog početka održivost je stup filozofije brenda Kjaer Weis. Vjeruju da bi ambalaža proizvoda trebala biti jednako dobra za svijet kao i proizvod koji nude. Razvili su inteligentni sustav punjenja koji uključuje nadopunu baš svih proizvoda koje prodaju. Da, sve do maskare.

Myro

Prirodni dezodorans možda i nije neka najseksi kategorija, ali ovaj neovisni brend ima misiju to promijeniti. Zamislili su jednostavan, univerzalan dizajn kućišta koji je pogodan za muškarce i žene, a osim mirisa među kojima možete birati tu je i pakiranje u kojem stoji. Iako su puno pažnje stavili na estetiku i funkcionalnost, dali su kupcima opciju da nadopune proizvod bez kupovine nove ambalaže.

Hourglass

Hourglass je u siječnju predstavio ruž koji u sebi ima formulu kompatibilnu s tankim aplikatorom, te spreminkom koji se može ponovno puniti. Nakon temeljitog istraživanja postigli su cilj. Ne treba napominjati da je cijena takvog ruža niža jer ne trebate plaćati ambalažu.