Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Ove cool tenisice inspirirane 80-ima pomažu spasiti šume u Indiji i Zambiji

Wado tenisice dobile su više donacija na platformi Indiegogo nego bilo koje druge u povijesti

Trenutno se 87 posto svih cipela i tenisica proizvodi u Aziji, najčešće u njenim najmanje razvijenim dijelovima. Pri tome nerijetko dolazi od izrabljivanja zaposlenika koji rade za vrlo male plaće i u nehumanim uvjetima. Sjetimo se samo Rana Plaze koja se tragično urušila u Bangladešu 2013. pri čemu je poginulo više od tisuću ljudi koji su unutra šivali odjeću za razne europske high street brendove. Wado tenisice žele tome stati na kraj.

TRANSPARENTNOST KAO KLJUČ ZA ODRŽIVOST

Brend Wado je nastao prošle godine u Barceloni, materijale s kojima rade kao što su guma i etički uzgojena koža također nabavljaju u Španjolskoj, dok svoje tenisice šivaju u susjednom Portugalu. Tako kontroliraju cijeli proces i mogu biti sigurni da njihovi radnici rade za plaće koje su zaslužili u dostojanstvenim uvjetima, a o svemu tome otvoreno pišu i na svojim službenim stranicama.

Transparentnost je najvažnija da bi brend danas bio održiv odnosno etički jer etiketa s natpisom organski pamuk ne znači baš ništa ako je majica izrađena o Bangladešu, Kini ili Uzbekistanu u tvornici u kojoj radnicima nisu omogućeni humani osnovni uvjeti za rad.

“Otpočetka smo htjeli raditi isključivo s partnerima koji poštuju svoje radnike, trude se poboljšati im uvjete života i omogućiti bolje radno okruženje, partnere u čijim je tvornica zaposlenje slobodan izbor”, stoji na službenim stranicama brenda Wado koji je svoju priču započeo putem Indiegogo kampanje kojom su skupili više od 2 milijuna dolara što je najviše što je jedan brend tenisica ikad skupio preko Indiegogo kampanje.

JEDAN PAR TENISICA, DVA NOVA STABLA

Osim transparentnog poslovanja, Wado brine i o spašavanju svjetskih šuma. “Šume pokrivaju 31 posto našeg planeta. Proizvode kisik i pružaju dom ljudima i životinjama. Nažalost, prema UN-ovoj organizaciji FAO, ljudi uništavaju 7,4 milijuna hektara šuma godišnje što je veličina Beneluxa (Belgija, Nizozemska i Luksemburg zajedno)”, stoji na službenoj stranici brenda.

Zato su odlučili da će za svaki par tenisica koji prodaju, zasaditi dva stabla u suradnji s organizacijom NGO We Forest. Posadili su tako do sada 35.120 stabala ili točnije 14 tisuća u Indiji i 21.120 u Zambiji. Cilj im je udvostručiti taj broj do 2019. godine, a uz ovako sjajnu priču sigurno će u tome uspjeti. Cijena njihovih tenisica inače iznosi 119 eura, a dolaze u šest boja – crvenoj, zelenoj, crnoj, bijeloj, bež i plavoj.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba