SUPERSTUFF

Ove čizme će bez sumnje biti hit sezone. Pogledajte kako ih nose mnoge trendseterice

Demna Gvasalia nastavlja dominirati svojim dizajnom

FOTO: @eugenietrochu @camillecharriere

Demna Gvasalia nastavlja dominirati svojim dizajnom

Prema Lystovom Indexu Balenciaga je u drugoj polovici prošle godine bila najpopularniji brend na svijetu. Pod palicom kreativnog direktora Demne Gvasalije brend je sasvim promijenio smjer što mu mnogi zamjeraju, no mora mu se priznati da jako dobro zna pretočiti aktualna društvena zbivanja i potrebe u dizajn. Pa tako i svake sezone kreira barem jedan hit komad. U kolekciji za proljeće/ljeto 2022. koja je prikazana na crvenom tepihu u Parizu u rujnu prošle godine, vidjeli smo tako i jedne čizme koje su sada, kada je kolekcija stigla u prodaju i dokazano – hit.

Radi se o modelu naziva Cagole koji ide ruku pod ruku s Le Cagole torbom koja je također veliki hit. Obje su inspirirane kultnom Balenciaga City torbom koju je još 2001. kreirao Nicolas Ghesquiere, danas kreativni direktor ženske linije za kuću Louis Vuitton. Ukrašene su remenčićima i zakovicama te resicama koje vise sa zatvarača. I čini se kao da ih već svi nose. Glavna urednica francuskog Voguea Eugenie Trochu rekla je da ih obožava jer su negdje između Cruelle i Barbarelle. Ona kao i jedna od urednica u američkom Vogueu, Naomi Elizée, kombiniraju ih s mini suknjama. Vanjska suradnica britanskog Voguea Julia Hobbs nosi ih uz kožnu jaknu čime dodatno pojačava njihov motoristički prizvuk dok ih Camille Charriere nosi kao ultimativne ‘going out’ čizme.

Ove se čizme mogu kupiti u Balenciaginoj online trgovini po cijeni od 1.690 eura odnosno oko 12.800 kuna, a za sada dolaze samo u crnoj i fluorescentno žutoj boji. Međutim, urednice i influencerice već nose i druge boje pa je samo pitanje vremena kada će i one stići u prodaju. U nastavku pogledajte kako ih nose.

https://www.instagram.com/p/CcCXQ7pLGOG/