HRVATSKA MODA

Ovaj hrvatski brend radi cool torbice od drveta. Pričale smo s osnivačima

FOTO: Would You Be My Bag

Brend Wood you be my bag pokrenuli su Anita i Marin i usmjerili se na drvo kao glavni materijal

Anita i Marin za sebe kažu da su dvije stvaralački nastrojene duše umjetničke struke i uvijek se nečim bave. Istraživanjem i igrom, od keramike, kamena i voska znatiželja ih je odvela do drva i krenuli su izrađivati torbice koje su stvarno posebne i tako je nastao brend Wood you be my bag.

O POKRETANJU BRENDA

Stava su da koketiranje s raznim tehnikama i tehnologijama obrade materijala pomiče granice i istovremeno doprinosi procesu pronalaska vlastitog kreativnog stila. “Grozimo se pomisli da se nešto ne može izvesti i zbog toga je nastala prva torbica.” Kažu kako je upravo zbog drva krenula i interna zafrkancija da se svaki komadić može upotrijebiti za torbicu, pa čak i piljevina. Negdje u svemu tome je i nastala fraza s igrom riječi na engleskom ‘Wood you be my bag?’ po kojoj je brend dobio ime.

Tijekom vremena i stvaranja, torbica se nametnula kao glavni medij kreativnog izražavanja. “U svom radu koristimo razne tehnike i materijale te sve radimo sami.” Ne oslanjaju se na gotove elemente koje malo ukrasimo pa prozovemo unikatnim. Kreću iz ničega odnosno ideje i ne vole se ograničavati s materijalima, tehnikama, oblicima i stilovima kao što to ljudi obično rade. “Jedini element koji stalno zadržavamo je drvo.”

MATERIJALI KOJE KORISTE ZA IZRADU

Koriste različite vrste drva poput mahagonija, iroka, jasena, javor, hrasta, oraha, okume, ariša i tako dalje. U izradi kombiniraju ručni rad s alatima i strojevima poput stolne pile, blanje i lasera. “Svakoj torbi se posvetimo maksimalno te razvijemo proces izrade kako bi to izgledalo kao razrađeni proizvod, a ne nešto sklopljeno usput.” To poteže detaljnu obradu jer ipak je torba namijenjena za korištenje kao i svaka druga torba pa ne mogu zanemariti funkcionalnu stranu pri čemu izbjegavaju oštre te neobrađene rubove drva.

Reakcije na njihove torbe su sjajne, uglavnom ljudi komentiraju kako nikada nisu vidjeli nešto tako. “Nakon par mjeseci se pokazalo da su stvari koje smo napravili zanimljive i onima koji nas ne poznaju.”

NEOBIČAN MARKETINŠKI PRISTUP

Pitanju marketinga su odlučili pristupiti u svojem stilu. “Sveukupno smo podijelili 500 vizitki od drva napravljenih kombinacijom strojne i ručne obrade, a po gradu smo polijepili nekih 200 drvenih magnetića s nazivom našeg Instagram profila. Ideja nam je bila da ne nagrđujemo i oštećujemo površine te da nalaznik ima nešto zanimljivo.” S obzirom na raznolikost rada, cijene se formiraju od torbe to torbe. Trenutno je to od 400 do 1.500 kuna dok se ne nađe prodajni kanal u kojem slučaju bi cijene bile veće, poručuju iz brenda.

Privatni album