SUPERSTUFF

Ova Cos haljina jedna je od najpopularnijih iz njihove ponude, a sad dolazi i u novoj boji

Švedski high street brend u utorak će prvi put prikazati novu kolekciju na Tjednu mode u Londonu

FOTO: tgm creative

Švedski high street brend u utorak će prvi put prikazati novu kolekciju na Tjednu mode u Londonu

Cos je švedski high street brend poznat kao nešto luksuzniji i definitivno minimalističkiji, mlađi brat H&M-a. Brend je osnovan 2007. godine kad je javnosti postao dostupan u obliku fizičke trgovine na Regent Streetu u Londonu. Četiri godine kasnije lansiran je i online, a Hrvati su njihove komade kupovali isključivo na putovanjima sve dok u svibnju prošle godine nismo dobili i hrvatsku online trgovinu.

Cos dizajn karakterizira bezvremenski pristup tako da u svakoj kolekciji donose nove minimalističke komade s tek malim pomacima, uglavnom ne slijedeći aktualne trendove. Tako je i s novom jesenskom kolekcijom za koju su ovog tjedna predstavili kampanju.

HIT HALJINA VRATILA SE I U JESENSKOJ KOLEKCIJI

U novoj kolekciji posebno nam je za oko zapeo povratak jedne midi haljine koja je bila ljetni hit. Radi se o elegantnom modelu od organskog pamuka s malo poliamida i elastana u sastavu kako bi se postigao ljepši izgled nabora koji se nalaze u struku. Haljina ima i povišeni vratni izrez koji izgleda poput ovratnika, a bila je dostupna u crnoj i travnato zelenoj boji koja se potpuno rasprodala. U novoj kolekciji stigla je i verzija u električno plavoj.

Haljina je dostupna ovdje, a cijena joj iznosi 69 eura odnosno oko 518 kuna. Dostava će vas koštati još 6 eura, a ako potrošite više od 150 eura, ona je besplatna. U nastavku pogledajte kako su žene nosile ovu hit haljinu u crnoj i zelenoj verziji.

COS NA TJEDNU MODE U LONDONU

U tendenciji da se pozicionira kao profinjeniji i nešto luksuzniji brend H&M grupe, u čemu je već uspio, Cos ove sezone ide korak dalje. U utorak, 21. rujna, na Tjednu mode u Londonu prvi će put imati reviju uživo. Cos, kao i H&M, ulaže velike napore u izbor održivih materijala, a oni će biti u fokusu i na Tjednu mode u Londonu. Još kad bi smanjili hiperprodukciju i bili transparentniji oko toga koliko plaćaju svoje radnike, bio bi to pun pogodak. Reviju ćete u utorak uživo moći pratiti ovdje.