Karijera

Osnivačica popularnog web shopa luksuzne mode MyTheresa ima novi biznis. Istražile smo tko je ona

Od fizičke trgovine, do MyTheresa.com i novog, specijaliziranog web shopa samo za dizajnerske cipele

Poznati web shop na kojem mnogi vole kupovati odjeću i dodatke poznatih luksuznih brendova, MyTheresa, nedavno je izbacio papirnati magazin koji će ujedno biti i katalog i album i editorijal najnovijih modnih trendova.

Mi smo vam odlučile prenijeti priču o osnivačici shopa MyTheresa, Susanne Botschen i zanimljivom putovanju ovog brenda, ali i o nastanku Susanneinog novog brenda, Martha Louisa.

Modna menadžerica i jako uspješna poduzetnica

57-godišnja Susanne Botschen žena je do čijih je fotografija nemoguće teško doći, ali ova poduzetnica i diplomirana modna menadžerica svoje je ozbiljno poznavanje i ljubav prema modi vrlo rano odlučila pretvoriti u posao koji je vrlo brzo postao užasno uspješan. Prije nego je pokrenula webshop MyTheresa otvorila je fizičku trgovinu THERESA, odakle je cijela priča zapravo krenula.

Naime, Susanne, inače rodom iz Münchena, prvi butik u kojem su se mogli naći modni proizvodi luksuznih brendova otvorila je 1987. upravo ondje, u centru grada. Tu trgovinu je nazvala THERESA i sve do 2006. bavila se isključivo njome.

mytheresa.com founders Susanne Botschen in Victoria Beckham and Christoph Botschen.

Posted by mytheresa.com on Monday, November 18, 2013

A onda je 2006. odlučila proširiti ponudu i na internet, jer je interes za brendove koje je ona uklopila u svoju ponudu bio sve veći. Tada je, zajedno sa suprugom Christophom Botschenom, pokrenula web shop MyTheresa, ali trgovinu u Münchenu nije zatvorila. Ona je i danas ondje, a nedavno je i preuređena.

Susanne je bila direktorica brenda sve do 2015., dakle više od 27 godina, a onda su se ona i suprug odlučili udružiti s kompanijom Neiman Marcus Group, kojoj su prodali dobar dio udjela svog brenda MyTheresa.com i THERESA.

Jedan od najuspješnijih luksuznih webshopova

Još otkada je pokrenut, MyTheresa.com jedan je od najuspješnijih i među ljubiteljima mode najpopularniji luksuzni webshop. I doslovno, ondje možete naći gotovo svaki slavni dizajnerski brend koji vam trenutno pada na pamet.

Isabel Marant, Jimmy Choo, Miu Miu, Stella McCartney, Balenciaga, Bottega Veneta, Valentino, Fendi… Da sad ne nabrajamo u nedogled, ali ovo su tek neki od dizajnera čije stvari se mogu naći na MyTheresa webshopu, od ukupno 180-ak njih. I da, imaju stranicu na njemačkom, engleskom, talijanskom i francuskom jeziku, kao i dio namijenjen tržištu Srednjeg istoka.

Vole ih fashion blogeri i slavni influenceri

Iako danas izbor web shopova gdje možete kupiti hit komade poznatih dizajnerskih brendova nije mali, mnoge modne blogerice i blogeri i poznati influenceri surađuju baš s MyTheresom. I često se na društvenim mrežama pojavljuju u modnim kombinacijama baš s njihovog online shopa.

Također, mnogi slavni dizajneri, poput Sophije Webster, nerjetko dizajniraju komade isključivo za MyTheresu.

https://www.instagram.com/p/BkDRayjhhif/?taken-by=mrskeepa

Nakon što su prodali brend, vratili su se s novim

https://www.instagram.com/p/Bgicd29j8DJ/?hl=hr&taken-by=marthalouisa_

Iako su prije otprilike tri godine prodali brendove MyTheresa i Theresa, Susanne i njezin suprug nisu baš dugo čekali prije nego su se vratili svijetu visoke mode. Kažu, taman su imali vremena malo ohladiti glavu i odmoriti, a onda su se vratili onome što ih jako veseli, prodaji. Ovoga puta s još bolje razrađenom idejom.

Naime, Susanne je rekla kako je dosta razmišljala u kojem bi smjeru dalje trebali krenuti, pa je zaključila da nam baš jako nedostaje specijaliziranih online shopova za pojedinu vrstu proizvoda. Njezin odabir? Njezin odabir je pao na dizajnerske cipele.

https://www.instagram.com/p/BjhVkRSH5eJ/?hl=hr&taken-by=marthalouisa_

“Veliki e-taileri obično kupuju razne proizvode, različitih boja i stilova kako bi popunili ogromne budžete. I onda kupac mora stvarno jako duboko kopati. Znamo da kupci onda obično izgube interes već nakon druge stranice”, objašnjava Susanne razloge zbog kojih je krajem 2017. odlučila pokrenuti online trgovinu Martha Louisa. Mjesto na kojem možete naći samo cipele. I to isključivo dizajnerske komade.

https://www.instagram.com/p/BeffJtUjwN9/?hl=hr&tagged=susannebotschen

“Online svijete, vrijeme je za specijaliste”, poručila je Susanne. I već sad im ide prilično dobro, jer je Martha Louisa, prema nekim predviđanjima, spremna postati ono što My Theresa već dugo jest. A biti konkurentan na ovako brzo rastućem tržištu ono je što je Susanne i njezinog supruga vodilo u njihovu novu modno poslovnu avanturu.

Sastavile smo i mini shopping vodič s Martha Louise

martha louisa

 

Prada natikače s mašnom

Cijena: 1765,06 kuna
Gdje kupiti: Martha Louisa

martha louisa

Gucci sandale s blok petom

Cijena: 4078,92 kune
Gdje kupiti: Martha Louisa

martha louisa

 

Alexander White sandale

Cijena: 1194,01 kuna
Gdje kupiti: Martha Louisa

martha louisa

Aquazzura sandale

Cijena: 5895,90 kuna
Gdje kupiti: Martha Louisa

martha louisa

 

Attico natikače na petu

Cijena: 2603,10 kuna
Gdje kupiti: Martha Louisa