NOVO MJESTO

Nove premium trgovine s bogatom ponudom stigle su u Arena Centar

Premium trgovine, Peek & Cloppenberg i Ted Baker stižu u Arena Centar

Nakon ljetnih otvorenja monobrend trgovine Hugo Boss, svjetskog lidera u premium fashion segmentu, prve premium koncept trgovine Lacoste Le Club te prve trgovine Body Shopa u Hrvatskoj, Arena Centar nastavlja s otvaranjima i u jesen ulazi s dugoočekivanim otvorenjem najnovijeg koncepta multibrend trgovine Peek & Cloppenberg nakon koje se očekuje i otvaranje trgovine britanskog branda Ted Baker.

Međunarodni lanac Peek & Cloppenberg, domaćoj modnoj publici poznat po asortimanu vrhunskih svjetskih brendova svih modnih segmenata i cijena, u Arena Centru otvara trgovinu koja će se isticati svojim novim industrijskim konceptom odjela za mlade, novim segmentima sporta i donjeg rublja za žene te najnovijim odjelom za tenisice i cipele, dok će premium odjel donositi nove kolekcije poznatih svjetskih brandova.

Trgovina Peek & Cloppenberg se u Arena Centru otvara 26. rujna uz ponude od 20 posto popusta na sav asortiman kao i posebnom atmosferom kupovine uz koncerte poznatih glazbenika i pjenušac koji će posjetiteljima omogućiti vrhunsko shopping iskustvo.

Proširenje ponude premium brendova u Arena Centru se nastavlja u listopadu kada će svoja vrata otvoriti britanski brend Ted Baker, jedan od najbrže rastućih brendova u kategoriji ‘dostupan luksuz’ iz Velike Britanije koji će također otvoriti trgovinu u novom konceptu.

Najnovija otvaranja i proširenja trgovina dio su dugoročnih planova Arena Centra koji se, nakon što ga je preuzela grupacija NEPI Rockacastle, proširio na dodatnih 6000 m2, dok je početkom ove godine u neposrednoj blizini otvoren i retail park, Arena Park s 10 novih trgovina.

Nataša Milašinić, direktorica Arena Centra izjavila je: “Dok smo s Arena Parkom obogatili ponudu za obitelji i cjenovno osjetljive kupce, unutar samog Arena Centra proširenjem smo dobili mogućnost obogatiti ponudu premium brendovima. To je u skladu s našom dugoročnom strategijom koja se temelji na rezultatima istraživanja tržišta koja pokazuju da tipični posjetitelj Arena Centra prednost daje kvaliteti nad cijenom.”

U 2020. i 2021. godini u planu je nova faza investicija i daljnje osnaživanje ponude Arena Centra.