HRVATSKA MODA

Nova kolekcija brenda Candybalism poziva na rad na sebi. Divna je i izrađena je od prirodnih materijala

FOTO: Luka Radiković

Mirna Mihoković koja stoji iza brenda Candybalism predstavila je novu kolekciju “ah la Lune”

Osnivačica brenda Candybalism, Mirna Mihoković predstavlja nam priču čija je gradnja započela tijekom pandemije. “Glavni fokus i imperativ pri kreiranju kolekcije “ah la Lune” bila je ugodnost, ležernost, ženstvenost i 100 posto prirodni održivi materijali.”

Luka Radiković

Nova kolekcija naziva “ah la Lune” posvećena je brizi o svojoj dubinskoj ženstvenosti, o povezivanju s prirodom i traženju unutarnjeg mira. U arapskim zemljama, predivnoj ženi izražavaju poštovanje tako da zazivaju mjesec. Taj mjesečev zov inspirirao je Mirnu za ime kolekcije. “Misli koje su me zaokupljale promatrajući svijet, potrebe pojedinca i kolektiva je Lao Tzu savršeno izrazio davno:”If you want to become whole, let yourself be partial.”

Luka Radiković

Dodaje kako poput mjeseca i njegovih mijena, da bi postali potpuni treba proći cijeli ciklus kroz koji se rastavljamo na sve manje dijelove i prolazimo razne cikluse. Fokus na udobnost kroja utjecao je na nonšalantan seksi izgled kolekcije, u kojoj je odstranjeno svo kopčanje, patent zatvarači, gumbi i slični načini konstrukcije koji ponekad tijelu smetaju.” Cjelokupna kolekcija je na vezanje, jednostavnih krojeva tako da možete biti opušteni ne razmišljajući o tome što nosite cijeli dan. “Praktičan i ugodan stajling”, kaže Mirna. “Dozvoljava što manje razmišljanja o onome što nosiš pa se možeš posvetiti bitnijem, unutarnjem razvoju.”

Kolekcija je kreirana od najprozračnijeg eko certificiranog hrvatskog pamuka. “Sa zadovoljstvom smo ostvarili suradnju i s Design 47 za torbice oko struka i polu šešire od lana. Svi modeli su mogući u bijeloj, crnoj, grež s velikim bijelim točkama i vibrantnoj boji breskve. Uzimajući u obzir stanje u svijetu povodom pandemije i krize, odlučili smo da će “ah la Lune” kolekcija biti rađena prema narudžbi. Senzualnu, svježu i zaigranu kampanju realizirali smo u suradnji sa Zarom Hrvatin, Lukom Radikovićem za fotografiju i video, a glazbenu pozadinu ustupila nam je talentirana Lu Jakelić.” Cijene se kreću u rasponu od 500 do 2000 kuna.

Luka Radiković
Luka Radiković
Luka Radiković
Luka Radiković
Luka Radiković
Luka Radiković
Luka Radiković
Luka Radiković