HRVATSKA MODA

Nova Alduk modna kampanja za cilj ima izazvati reakciju. Popričale smo s dizajnerom

Modni dizajner Ivan Alduk predstavlja novu modnu kampanju koja za cilj ima izazvati reakciju i angažman promatrača. Ispričao nam je sve o njoj, ali i o kolekciji koja je već dostupna u showroomu

Ivan Alduk se uvijek trudi svojim klijenticama ponuditi nešto novo i zanimljivo, takav je i kada je riječ o vizualnoj prezentaciji. Budući da već nekoliko godine ne radi modne revije, svu svoju kreativnost ulaže u vizualnu atraktivnost modnih kampanja kojima želi zainteresirati promatrača i potencijalnog klijenta. Svjestan činjenice kako je danas sve postalo potrošno i prolazno odlučio je svoju najnoviju modnu kampanju ispričati u dvije totalno različite priče. Kako nam sam dizajner kaže: “Želja mi je bila izazvati reakciju, a to je postalo sve teže!”

jelena balić

Dvije različite modne priče u jednoj kampanji

U razgovoru s dizajnerom otkrivamo kako je novu modnu kampanju osmislio kao dvije modne priče od kojih prva osvaja odmah na prvi pogled. Riječ je o instaworthy, vibrantnim fotografijama koje odmah daju sve informacije o kolekciji. Što se druge modne priče tiče morat ćete se potruditi, povećati fotografije i dobro ih promotriti kako biste vidjeli što je točno dizajner pripremio. Ovdje se radi o fotografijama koje su snimljene iz ptičje perspektive, a izgledaju kao da se predivno zaštitno lice kampanje Suzana Horvat našla na raskrižju i hoda u različitim smjerovima. Silueta je manja i multiplicirana pa nisu vidljivi svi detalji kreacija, što promatrača tjera na angažman tj. akciju uvećavanja fotografije kako bi zadovoljio svoju znatiželjnost. Kampanja je fotografsko djelo Jelene Balić, dok je make up djelo izvrsnih Saše Jokovića i Marka Tolića, a Mijo Majhen osmislio je styling kose.

jelena balić

O kolekciji

“Dugo smo moj tim i ja radili na novoj kolekciji, tri puna mjeseca. Ponudili smo 52 nova modela, što je stvarno velika kolekcija te smo napravili svojevrsni zaokret u kolekciji jer nam je cilj našim klijenticama ponuditi što širi asortiman odjevnih predmeta koji su funkcionalni od jutra do večeri.” Za razliku od dosadašnjih kolekcija ova se bazira na pročišćenim linijama i svojevrsnoj jednostavnosti. Brojčano je više hlača, kombinezona i gornjih dijelova od pletiva, kože i šljokica koji se mogu međusobno kombinirati, ali i nositi s već postojećim komadima u ormaru. Kao kontrast ovim komadima dolaze haljine, no ovoga puta to nisu samo haljine nužno predodređene za crveni tepih, nego se mogu nositi u dnevnim, poslovnim, ali i večernjim varijantama. Definira ih lagana asimetrija i bogati materijali koji su neizostavni u Alduk kolekcijama poput 3D čipke, brokata, tila i šarenih šljokica.

jelena balić

Cijela kolekcija je već dostupna u Alduk showroomu u Palmotićevoj ulici, gdje dizajner njeguje individualni pristup svakoj klijentici uz prethodnu najavu. Cijene se kreću od 1.000,00 do 1.500,00 kuna za topove i hlače. Za koktel haljine izdvojit ćete od 1.800,00 do 2.500,00 kuna dok će vas raskošniji modeli haljina koštati od 3.500,00 do 4.500,00 kuna.

jelena balić
jelena balić
jelena balić

jelena balić
jelena balić

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba