Rihanna je jučer zatvorila Tjedan mode u new Yorkom novom kolekcijom za svoju liniju donjeg rublja SavagexFenty
Revija je proslavila žene svih boja kože, oblika tijela, a nosile su je čak i dvije trudnice, no ono što nam je posebno zaokupilo pažnju su fotografije kampanje koja se odmah nakon revije pojavila na službenim stranicama Rihanninog brenda.
Budući da se radi o see now buy now kolekciji, komadi donjeg rublja su već dostupni u online trgovini, a na fotografijama koje prate kolekciju modeli nose cipele hrvatskog diazjnera Matije Čopa.
Radi se o jednom modelu cipela koje ja Matija dizajnirao za svoju diplomsku kolekciju za Royal College of Art koji je završio u Londonu, te o jednom drvenom modelu koji je prije šest godina kreirao za nastup na Fashion.hr-u u Zagrebu.
Ovo je još jedan veliki uspjeh za Matiju koji je do sada već radio komade za spotove Lady Gage i Solange Knowles, a trenutno radi u londonskom studiju legendarne Vivienne Westwood.