Na prvom online modnom događaju omiljeni dvojac ELFS predstavio kolekciju party haljina za maturantice
Modni dvojac ELFS je održao prvu online reviju koja je Youtube kanalu pregledana preko 50 tisuća puta
Život se lagano vraća u normalu, a dolaskom sunca i ljetnih mjeseci, jedna od glavnih tema je i završetak školske godine koja za maturante znači i kraj jednog vrlo posebnog razdoblja. Stoga ne čudi da se ovih dana priča i o maturalnoj zabavi, jedinstvenoj večeri koja zahtjeva jednako tako jedinstveni modni odabir, a koju će, nakon popuštanja mjera, neki maturanti ipak moći proslaviti.
Hrvatski brend ELFS za ovu važnu prigodu predlaže haljine iz najnovije kolekcije Rivijera S/S 2020, koja je nedavno predstavljena na prvom online modnom događanju u regiji. O povijesnom uspjehu ovog modnog susreta svjedoči i podatak da je snimka revije, u samo dva tjedna, pogledana više od 50 tisuća puta na kanalu Youtube.
Model Nabilah Harron našla se pred objektivom Danijela Galića, a ova modna priča predstavlja haljine u kojima će mlade fashionistice zasigurno osvojiti status kraljice mature. Inspiraciju za ovu kolekciju modni dvojac je pronašao je u spoju hollywoodskog glamura i mediteranske ležernosti, a osim haljina koje će istaknuti ženstvenost i eleganciju, važno je pomno odabrati modne dodatke koje će na idealan način naglasiti svaki odabrani model.
Dizajneri maturanticama predlažu praktične preklopne haljine od raskošnih svjetlucavih materijala. Party haljine u srebrnoj, bakrenoj i boji bijelog zlata dolaze u tri dužine, a na svakoj maturantici je da pronađe svoj idealan model, ovisno o svom karakteru i voli li više vrckavi, romantični ili vamp look.
Ove ali i druge haljine iz najnovije kolekcije mogu se pronaći na ovdje ili u jednom od tri ELFS dućana u Zagrebu, Splitu i Rijeci, koji su odnedavno ponovno otvorili svoja vrata, a dio su najnovije kolekcije Rivijera S/S 2020, nedavno predstavljene na prvom online modnom događanju u Hrvatskoj, u organizaciji brenda ELFS i tvrtke Black Carpet.
U vrijeme kada se život doslovce preokrenuo preko noći i kada se svijet našao u potpunoj izolaciji, dvojac ELFS pokazao je da svaka kriza može biti i prilika te da kreativnost i pozitivan duh ništa ne može zaustaviti. Brojna poznata lica, njih čak 41, nosilo je komade iz najnovije kolekcije, a snimku revije u samo je dva tjedna pogledalo više od 50 tisuća ljudi na kanalu Youtube. Riječ je o povijesnom uspjehu i brojkama koje još jednom, ali i s pravom potvrđuju, lidersku poziciju modnog brenda ELFS na domaćem tržištu.
Prije same revije održao se i kratki modni panel “Fashion Survivor Talk” u kojem su sudjelovali brojni modni i marketinški stručnjaci iz cijeloga svijeta, među ostalim i Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke. “Ova prva online modna revija u Hrvatskoj pokazala da je i u najizazovnijim situacijama kreativnost najvažnija i ako si kreativan, uvijek ćeš znati pronaći put do svoje publike. To potvrđuju i količina sudionika, i to iz cijeloga svijeta, a na kraju i ove brojke i izuzetni rezultati. Podravka i ELFSI su godinama partneri u različitim projektima, a ovom smo se posebno veselili te nam je izrazito drago da je toliko uspješan”, istaknula je Marinka Akrap.
Sve dodatne informacije o novoj kolekciji možete pronaći na službenoj Facebook te Instagram stranici.