NOVI BREND

Otkrijte hrvatski brend kozmetike s pčelinjim otrovom. Djeluje kao prirodni botoks

Pčelinji otrov koristi se kao prirodni botoks u njezi lica, dok je kod njege tijela poznat kao komponenta koja značajno ubrzava mikrocirkulaciju krvi

FOTO: beevenom touch

Pčelinji otrov koristi se kao prirodni botoks u njezi lica, dok je kod njege tijela poznat kao komponenta koja značajno ubrzava mikrocirkulaciju krvi

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: BeeVenom touch

Tko: Još kao student agronomije u to vrijeme, mladi inovator Tvrtko Matijević osmislio je tehnologiju sakupljanja pčelinjeg otrova kakva u svijetu još nije postojala. Samom inovacijom uspješno je proizveden najkvalitetniji pčelinji otrov na svijetu. Tvrtkova metoda prepoznata je i u Bruxellesu, gdje je dvaput gostovao kao najbolji mladi inovator. Naime, pčelinji otrov dobiven njegovom metodom jedinstven je po čistoći i količini melitina od 70 posto (protein zadužen za sve blagodati pčelinjeg otrova). Pčelinji otrov koristi se kao prirodni botox u njezi lica, dok je što se tiče same njege tijela poznat kao komponenta koja značajno ubrzava mikrocirkulaciju krvi. Tako je 2020. u sinergiji hrvatskih i ruskih znanstvenika nastala ideja o dermo-kozmetičkom brandu BeeVenom touch – koji trenutno broji tri proizvoda u svom portfoliju. Pčelinji otrov kao takav, danas izvoze od Amerike pa sve do Rusije.

Što: Brend je, kako Tvrtko kaže, nastao jednostavnim razmišljanjem – na globalnom tržištu proizvode se kreme s pčelinjim otrovom koji u sebi sadrži 45 posto melitina, dok BeeVenom touch kreme sadrže pčelinji otrov sa 70 posto melitina – stoga, kreme su višestruko učinkovitije u usporedbi s konkurencijom. Nakon izrade formulacije za prvu kremu koja je bila namijenjena za sve vrste bolova, a koju su isprobali sportaši, mlađe i starije osobe s bolovima u zglobovima i bolovima u leđima, osobe koje boluju od multiple skleroze i artritisa – povratne informacije već nakon prvog dana korištenja bile su odlične.

Trenutačno se mogu pohvaliti reakcijama ljudi kojima krema pomaže kod svih vrsta bolova i istegnuća u mišićima jer povećava mikrocirkulaciju krvi do 200 puta. Druga krema koja je napravila veliki ‘boom’ je anti-age krema za lice s pčelinjim otrovom, namijenjena za zreliju kožu te kako zadovoljne Tvrtkove klijentice kažu – učinkovito ‘pegla’ bore. Treća krema iz asortimana na bazi pčelinjeg otrova je anticelulitna krema – njeno djelovanje je u sinergiji s kofeinom koji u svom sastavu topi masno tkivo ispod kože, dok pčelinji otrov utjecajem na mikrocirkulaciju razgrađuje otopljene masne naslage.

Kada: Nastao je 2020. godine, a ispitivanja provedena na zavodima trajala su gotovo godinu dana. Nakon završenih istraživanja i ispitivanja, proizvodi su službeno ugledali svijetlo dana u lipnju 2021. godine.

Zašto: Vizija je bila jasna – htjeli su hrvatski proizvod plasirati na svjetska tržišta. Kako? Jednostavno, htjeli su se izboriti kvalitetom jer znaju da niti jedna druga krema ne sadrži toliko kvalitetan pčelinji otrov. Kreme s pčelinjim otrovom su inače jako skupe, npr. cijena za 50 ml kreme kreće se od 400 do 1200 kuna. Njihov je cilj bio napraviti kvalitetan proizvod koji će biti dostupan svima, što su u konačnici i uspjeli.

Može se razgledati i kupiti: na službenoj stranici, Izvorno.hr, Tvornici zdrave hrane te u ljekarnama u sklopu Oktalpharme. Brend možete pratiti i putem društvenih mreža.

Cijene se kreću: od 120 do 180 kuna.