SUPER1 GENERACIJA

Mlada liječnica krije se iza odličnog domaćeg beauty profila Miss recenzija. Jeste li je već zapratili?

FOTO: TGM CREATIVE

Maja iskreno recenzira beauty novitete uključujući i sastojke koji se u njima nalaze

Super1 generacija okuplja talentirane i svestrane ljude koji svojom energijom ostavljaju pozitivan dojam na svijet oko sebe. Oni su nova generacija influencera, digitalni nomadi, multitaskeri i nepresušan su izvor inspiracije.

Mnogi korisnici Instagrama pišu o kozmetici i komentiraju je, ali tek manji broj svoje mišljenje može potkrijepiti i konkretnim činjenicama. Upravo nas je zato zaintrigirao profil Maje, mlade liječnice iz Zagreba, koja redovito recenzira beauty novitete, i to u detalje, uključujući i sastojke koji bi se u njima trebali ili pak ne bi trebali pojavljivati. Svemu čime se bavi, kaže, pristupa maksimalno pažljivo i pomno, a kako je oduvijek voljela kozmetiku, prijateljice su je često tražile savjet – i tako se rodila ideja za pokretanjem Miss recenzije.

U suradnje s brendovima se, zasad, još uvijek nije upuštala, a dogodi li se to, bit će to isključivo s onima u čije proizvode i sama vjeruje. Na tom tragu, otkrila nam je da u svojoj kozmetičkoj torbici uvijek mora imati dnevnu kremu sa SPF-om, balzam za usne, gel za pranje lica, hidratantnu kremu i serum s vitaminom C.

https://www.instagram.com/p/B2ru79XhRyu/

Kad je, pak, riječ o konkretnim proizvodima koje naziva svojim vječnim favoritima, navodi The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1%, Skintegrin Lumion, Maybelline Lash Sensational maskaru, Olival masku za lice od smilja, karite maslac te Garnier Hair Food masku za kosu. Što sve još možete pronaći na njezinom profilu, koliko je ljudi prati i može li se u Hrvatskoj živjeti od Instagrama, provjerile smo s Majom kroz kratki blok pitanja.

Moj Instagram profil: @miss.recenzija

Otvorila sam ga jer: obožavam kozmetiku, pomaganje ljudima, medicinu i znanost. Čudan spoj, priznajem! Miss recenzija je Instagram profil nastao iz ljubavi prema svemu tome. Proučavam kozmetiku, sastav proizvoda, objavljujem podatke znanstvenih radova, proučavam učinak raznih sastojaka na kožu i kosu, a sve kroz prizmu edukacije.

Iskoristila sam i svoj liječnički poziv tako što se trudim educirati svoje pratitelje barem jednom mjesečno o zdravstvenim temama, kao, primjerice, podizanje razine svijesti o ranom otkrivanju raka dojke, reanimaciji i slično. Prava smo zajednica na koju sam ponosna.

Danas me prati: 5.809 ljudi. Hvala vam od srca!

Shvatila sam da mogu uspjeti na Instagramu kad: Uspjeh je za mene kad mi se javi osoba kojoj sam pomogla da dovede kožu i kosu u red, kad mi se javi netko da je nešto od mene naučio. Tako da sam prema nekom svom standardu ostvarila svoj cilj.

Najpopularnija objava na Instagramu bila mi je: Recenzije The Ordinary seruma Niacinamide 10% + Zinc 1%

Najveći promašaj na Instagramu bio mi je: Na samom početku ove priče sam objavila pozitivne recenzije o dva proizvoda koja sam koristila mjesec dana. No, mišljenje mi se nakon tih mjesec dana promijenilo. Zato sada sve testiram kroz duži period da bi ta recenzija bila prava slika proizvoda.

Od Instagrama se u Hrvatskoj (ne) može živjeti jer: Može. Uglavnom zarađuju ljudi s velikim brojem pratitelja koji reklamiraju sve i svašta, uglavnom neiskreno jer su za to plaćeni. No, tu se gubi svrha recenziranja. Objave s najviše lajkova su uvijek one koje obećavaju čudotvornost nekog proizvoda ili one sa zastrašivanjem o kancerogenom sastavu. Nijedna uglavnom nije potkrijepljena adekvatnom edukacijom, nego marketingom. Imam svoj primaran posao, a ovo gledam kao hobi, pa mislim da se zbog toga moji pratitelji i ja tako dobro slažemo.

Nekome tko želi biti popularan na Instagramu rekla bih: Budite iskreni i autentični! Danas je već sve viđeno, a ono što najmanje vidimo na Instagramu je upravo iskrenost. Uglavnom vidimo lažan sjaj, glumu i želju za zaradom. Budite iskreni i nemojte odustati.