MODA

Marco De Vincenzo novi je kreativni direktor kuće Etro. Što znamo o njemu?

Dizajner će prvu kolekciju za proljeće/ljeto 2023. prikazati u rujnu

FOTO: TMG Creative, Etro

Dizajner će prvu kolekciju za proljeće/ljeto 2023. prikazati u rujnu

Talijanska kuća Etro ovog je tjedna objavila da je za njihovog novog kreativnog direktora imenovan Marco de Vincenzo. Dizajner će tako naslijediti dugogodišnje kreativne direktore i članove obitelji Etro, Veronicu i Keana Etra. Dogodilo se to nakon što je obitelj prošle godine prodala većinski udio tvrtki L Catterton, a u sklopu te promjene u brend je u rujnu prošle godine na poziciju glavnog i odgovornog direktora iz Dolce&Gabbane stigao Fabrizio Cardinali. Cardinali je rekao kako očekuje da će se Vincenzov osjećaj za boje, printeve i tkaninu savršeno pretočiti u Etro kolekcije, ali i donijeti svježinu u njihove kolekcije modnih dodataka.

Vincenzo je upravo za modne dodatke i specijaliziran. Dizajnira ih za Fendi još od 2000. godine, a na poziciji glavnog dizajnera modnih dodataka od kože tamo će i ostati. Dolazak u Etro je nastavak njegove dugogodišnje uspješne suradnje s grupacijom LVMH. LVMH je naime suvlasnik L Cattertona koji je sada vlasnik Etra, vlasnik je Fendija, a bio je većinski vlasnik i Vincenzovog vlastitog brenda.

ČITAVU KARIJERU PROVEO U FENDIJU

Marco de Vincenzo odrastao je u Messini na Siciliji, a u dobi od 18 godina preselio je u Rim kako bi studirao na Istituto Europeo di Design. Odmah nakon diplome zaposlio se kao asistent Silvije Venturini Fendi te je ubrzo počeo kreirati modne dodatke u čemu je bio toliko uspješan da ih za Fendi kreira već 22 godine. Vlastiti brend lansirao je 2009. godine prikazavši malu kolekciju u Parizu, a već par mjeseci kasnije dobio je veliko priznanje od France Sozzani, legendarne urednice koja mu je dodijelila glavnu nagradu na natječaju talijanskog Voguea za mlade dizajnere, Who Is On Next.

Pet godina kasnije 45 posto udjela u njegovom brendu kupila je grupacija LVMH, a 35 posto MMGP nakon čega se brend počeo širiti. Lansirane su kolekcije cipela i torbi i zaposleni novi menadžeri, dvije godine kasnije lansirane su resort i pre-fall kolekcije, a 2019. i prva muška kolekcija. Vincenzu je ostalo samo 20 posto vlasništva pa je prošle godine odlučio ponovno preuzeti stvari u svoje ruke te je natrag otkupio sve udjele u vlastitom brendu i paralelno s time predstavio dvije kapsulne kolekcije za brend Marina Rinaldi koji je u vlasništvu Max Mare.

Čitavo je to vrijeme kreirao modne dodatke za Fendi koji su ga i proslavili te će to nastaviti činiti paralelno s ulogom kreativnog direktora u Etru. Prvu kolekciju prikazat će u rujnu, za sezonu proljeće/ljeto 2023. godine. O novoj ulozi rekao je tek da ga neizmjerno veseli i zahvalio se svima koji su ga u tome podržali, a što je pripremio za debitantsku kolekciju vidjet ćemo u rujnu.