Barbie danas izgleda kao da troši filere. Njezin zadnji makeover poprilično nas je iznenadio
U novoj suradnji modnog brenda Kith i Barbie možemo primijetiti da je Barbie prošla opaki makeover
Lutka Barbie uvijek je prikazivala ljepotu žena sa Zapada i predstavljala nedostižni standard ljepote koji djevojčicama više odmaže nego pomaže. Njezin lik se mijenjao sukladno trendovima. Primjerice u 60-ima se činilo da joj nedostaje koje rebro, u 90-ima je bila dugonoga, plavooka kraljica, a u 2016. godini tvrtka je donijela odluku da se lutka počne prodavati u različitim tipovima i oblicima tijela.
No, u novoj kolekciji izgleda kao da joj je lice popunjeno nekim, ne baš posve prirodnim umecima. Nova kolekcija lutki koju je tvrtka Mattel predstavila nastala je u suradnji s brendom ženske odjeće Kith u čast 60. obljetnice lutke Barbie, a nove lutke koje su u njoj predstavljene izgledaju kao da pate od – kako je Singh-Kurtz, novinarka The Cuta to nazvala – Instagram lica.
Kako su estetski tretmani uzeli maha i sve mlađe djevojke se podvrgavaju botoksu i raznim punjenjima, a to je na Instagramu vrlo popularno, ovaj potez Mattela i nije tako neobičan. Posebno ako uzmemo u obzir da se već više od pola stoljeća bavi prikazom često nerealnih standarda ljepote kada je u pitanju izrada dječjih igračaka. Kako će to utjecati na djevojčice koje će se igrati ovim lutkama, ne možemo znati. U nastavku su fotke iz nove suradnje pa procijenite same.
https://www.instagram.com/p/B2hHSfkBoVi/