VIJEST

Loreta Gudelj ima novu kampanju inspiriranu Gabrielom Garcíom Márquezom

FOTO: Doris Fatur

Kolekcija Cien años de soledad kojom je dizajnerica otvorila Tjedan mode u Ljubljani sada ima i kampanju

Loreta Gudelj koja se krije iza brenda Loré nedano je otv orila Tjedan mode u Ljubljani kolekcijom Cien años de soledad, a sada predstavlja i kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíe Márqueza. Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca, Gutenbuchelu u Šoštnju gdje je u suradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.

Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Nastojeći ilustrirati radnju knjige Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitih za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost. Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i jarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice dvadesetog stoljeća.

Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima. Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever za Illamasquu, a frizure Matej Tonković za Matrix. Zaština lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged iz Relatum Model Managementa.