Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Loreta Gudelj ima novu kampanju inspiriranu Gabrielom Garcíom Márquezom

Kolekcija Cien años de soledad kojom je dizajnerica otvorila Tjedan mode u Ljubljani sada ima i kampanju

Loreta Gudelj koja se krije iza brenda Loré nedano je otv orila Tjedan mode u Ljubljani kolekcijom Cien años de soledad, a sada predstavlja i kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíe Márqueza. Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca, Gutenbuchelu u Šoštnju gdje je u suradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.

Doris Fatur

Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Nastojeći ilustrirati radnju knjige Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitih za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost. Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i jarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice dvadesetog stoljeća.

Doris Fatur
Doris Fatur
Doris Fatur

Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima. Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever za Illamasquu, a frizure Matej Tonković za Matrix. Zaština lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged iz Relatum Model Managementa.

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Doris Fatur

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba