Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Lagerfeld je skice bojao sjenilom, a sada dolazi njegova kolekcija beauty proizvoda s L’Orealom

U rujnu očekujemo liniju beauty proizvoda nastalu suradnjom Karla Lagerfelda i najveće kozmetičke tvrtke na svijetu, L’Oreal

Nakon događanja u spomen na Karla Lagerfelda, “Karl For Ever”, WWD donosi vijest iz Pariza o suradnji dizajnerove vlastite modne kuće s L’Orealom. Projekt je započeo malo prije Lagerfeldove smrti u veljači ove godine, a fokus make-up kolekcije će biti na dizajnerovom rock-chic stilu i pariškoj eleganciji L’Oreala. Kampanja je inspirirana prepoznatljivim kodovima Lagerfeldovog rada te njegovim legendarnim izrekama poput “prigrli sadašnjost i stvori budućnost”.

“Linijom će se pokazati koliko je Karl volio šminku – često je sjenilom bojao svoje skice”, ispričala je Caroline Lebar iz odnosa s javnošću modne kuće Karl Lagerfeld, a samom dizajneru je navodno inspiracija za šminku modela na revijama često dolazila u snu.

Ovo nije prvi put da je Lagerfeld radio s kozmetičkim brendovima, prošle godine je čast pripala brendu Model Co., a sedam godina prije Sephora. L’Oreal je do sada već surađivao s modnom kućom Balmain i Isabel Marant, ali Delphine Viguier-Hovasse, na čelu L’Oreal Paris, upravo ovu suradnju opisuje kao iznimnu čast posebnog značaja. Kolekcija koju nestrpljivo iščekujemo, u prodaju kreće 27. rujna ove godine, uoči tjedna ženske mode u Parizu.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba