Novi parfem

Kultni Givenchyjev miris se nakon 60 godina vratio na police. Miriši na nešto zabranjeno

L’Interdit je miris kreiran 1957. godine, a zaštitno lice kampanje bila je Audrey Hepburn. 61 godinu kasnije, miris se vratio u velikom stilu s Roony Marom kao ambasadoricom

Bilo je to davno kada je Hubert de Givenchy svoju strast prema Audrey Hepburn odlučio pretočiti u bočicu. Tako je rođen kultni miris L’Interdit, a američka glumica još je godinama bila inspiracija za gotovo sve što je ovaj dizajner stvarao. Audrey Hepburn utjelovila je eleganciju, mladost, pobunu i grubost, a L’Interdit je dio Givenchy baštine i ostavština budućim generacijama. Da je ovaj miris još uvijek živ potvrđuje i njegov povratak s novim licem.

PRIČA IZA KULTNOG MIRISA

Postoji vrlo zanimljiva priča iza stvaranja ovog mirisa kojeg je kreirao Roure Bertrand Dupont, a talentirani parfumer bio je tada vrlo utjecajan Francis Fabron. Polazna ideja bila je ta da paerfem ima miris čistoće i da zavede. Iza lažne nevinosti krili su se mandarina, breskva, bergamot i jagoda, sa srcem ruže, jasmina irisa i narcisa, dok su donje note činili amber, sandalovina, tamjan, vetiver i mošus.

ROONEY MARA KAO NOVO LICE

Rooney Mara je mlada talentirana glumica koju bi filmska industrija mogla usporediti s Audrey Hepburn i kao i njezin jednostavan i otmjen stil odijevanja kojeg uvijek začini dramatičnim crvenim ružem za usne. Stoga, ne čudi da je kuća Givenchy za novo lice odabrala upravo nju. Danas, novi miris ima i novo poglavlje. Na njemu su radila čak tri parfumera: Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Bal. Interes ovog mirisa je njezina struktura koju čini kontrast između bijelog cvjetnog buketa tuberoze, jasmina i naranče te intenzivne drvenaste podloge pačulija i vetivera.

NOVI MIRIS MIRIŠE NA STRAST

Ovo je sigurno jedno od najuzbudljivijih lansiranja mirisa u ovoj sezoni, jer osim što iza sebe ima divnu priču koja seže u prošlost, istovremeno stvara novu o strasti i slobodi. Temelji se na viziji brenda Givenchy koji ističe kako odvažnost nije problem, već kvaliteta.