Modna drama

Kuća Balenciaga je ovaj put iskopirala torbu iz jeftinih njujorških suvenirnica i napokon zaradila tužbu

Nakon kopija Ikeine Frakta torbe, Ruff Ryders loga i tajlandske tradicionalne torbe za kupovinu, Balenciaga napokon ima tužbu za kopiranje

Kreativni direktor kuće Balenciaga, Demna Gvasalia, poznat je prema svojoj ljubavi prema kopiranju jeftinih promotivnih artikala. Ovaj put je tako iskopirao torbu njujorške tvrtke koja proizvodi suvenire, City Merchandise.

Torba je jednostavnog pravokutnog oblika, a na sebi ima print njujorških znamenitosti u crno-bijelim tonovima dok joj je pozadina ružičasta. Istu takvu torbu, dakako, izrađenu od jeftinijih materijala, nudi City Merchandise u svojim suvenirnicama diljem New Yorka, ali definitivno ne po cijeni od 1.950 dolara za koju je prodaje Balenciaga.

Kopije kao dizajnerski potpis

Gvasalia je već nekoliko puta izjavio da on kreira stvari koje već postoje i poznat je po svojim kopijama, što god mislili o tome. Na isti je način već kopirao DHL-ove promotivne majice za vlastiti brend Vetements, Ikeinu slavnu plavu Frakta torbu za Balenciagu, kao i tradicionalnu prugastu tajlandsku torbu za kupovinu također za Balenciagu.

No, za razliku od Ikee koja se s cijelom pričom dobro našalila i ponudila kupcima da umjesto Balenciagine skupocjene kopije ipak izaberu njihov original koji vrijedi manje od dva dolara, City Merchandise nema razumijevanja za Balenciagu.

Odmah su podnijeli tužbu u kojoj su naveli da su ukrali njihov prepoznatljivi dizajn te cijeli koncept i stil, piše The Fashion Law i nagađaju da bi se Balenciaga mogla vrlo brzo nagoditi kako bi priča što prije nestala iz medija. Službenih komentara iz Balenciage nije bilo.