NOVITETI

Korak dalje u svijetu mode. Yoox je za dizajniranje nove kolekcije koristio umjetnu inteligenciju

FOTO: Yoox

Umjetna inteligencija i moda idu zajedno – dokaz je grupacija Yoox koja ju je koristila za novu kolekciju

Kombinacija umjetne inteligencije danas ide doslovno uz sve i svašta, pa tako i modu i nove modne kolekcije. Grupacija Yoox tako sada izbacuje novu kolekciju odjeće i modnih dodataka ‘8 by Yoox’ za čije stvaranje su koristili potpuno nove načine istraživanja.

Umjetna inteligencija kao polazna točka

U svijetu mode se istražuju različiti načini organizacije i prodaje od kojih su neki više, a neki manje uspješni. Yoox je zato išao korak dalje prilikom konceptualiziranja linije jer je koristio umjetnu inteligenciju kao svoju polaznu točku. Koristili su ju na način da su uz pomoć posebnih alata pretražili sve modne informacije diljem interneta i društvenih mreža.

Također su koristili ‘predvidljive pokazatelje’ uz pomoć kojih su uspjeli pretpostaviti koji trendovi će se tek pojavljivati. Dakako, uz to su analizirali podatke o prodanim komadima, reakcijama potrošača i generalno najprodavanijim proizvodima iz svog brenda. Sve te informacije stvorile su bazu za Yooxov tim koji je to mogao koristiti kao referencu za stvaranje nove kolekcije. Oni su sada sigurni da im nova kolekcija uključuje trenutno popularne komade po pristupačnim cijenama.

Moda za svakodnevni stil

Kolekcija uključuje odjeću, modne dodatke i cipele za muškarce i žene, a cijene se kreću negdje od 810 do 6 tisuća kuna. Većina komada je namijenjeno za svakodnevni stil – jednostavne kratke majice, vunene veste, jednostavne hlače i čizme do koljena.

Ovo je samo dokaz koliko je važna stalna inovacija i istraživanje, ali i slušanje vlastitih kupaca.