BEAUTY TRENDOVI

Kineska kozmetika, dominacija kućnih uređaja, ljepota u pokretu i još neki beauty trendovi za 2019.

U 2019. godini spremite se za C-Beauty i sezonsku brigu o licu

Trendovi u beauty industriji su vrlo dinamični i teško predvidljivi, ali zahvaljujući FOREO Institutu za istraživanje i razvoj brenda, sa laboratorijama u Stockholmu i Šangaju, već na samom početku 2019. godine doznajemo što će obilježiti njegu ljepote.

Kineska kozmetika

Ono što razlikuje C-Beauty od korejske i japanske kozmetike je uvjerljivo vodstvo Kineza u tehnološkim napretku, koje na tržište donosi novu i modernu perspektivu na njegu kože. C-Beauty je napredna jer podržava tehnološku osnovu proizvoda, što je u potpunoj suprotnosti s tradicionalnim proizvođačima.

Otvaranje novih tvornica, inovacije, pomicanje granica u tehnologiji ljepote i izrada do sada neviđenih pametnih proizvoda učinit će C-Beauty vrlo važnom temom u industriji tijekom narednih 12 mjeseci. I zato, uopće nas ne treba čuditi što je Kina najbrže rastuće tržište u beauty svijetu, budući da je samo prodaja šminke doprinijela rastu vrijednosti tržišta od 30 posto, a kompanije koje koriste novu tehnologiju primijetit će rast trenda tijekom 2019. godine.

Sezonska ljepota

Kada brinete o koži, to radite konstantno, zar ne? Od ove godine ćete ipak imati izmjenu, jer sezonska ljepota uskoro postaje jako važna. Da, to su alati i rutine koji odgovaraju određenoj sezoni, kao što su infracrvena svjetlost, korištenje termo maski tijekom zime i tehnologije hlađenja tijekom ljeta. Osim što je osjećaj dobar, učinit će da vaša koža izgleda dobro i tretirat će je u skladu s vremenom – spremite se jer nam stiže sezonski trend ljepote.

Ljepota u pokretu

Tijekom 2018. godine dobili smo najavu miješanja brendova iz svijeta mode i šminke u svijet fitnessa, stvarajući linije koje možemo nazvati “ljepotom u pokretu”. Na primjer, Tarte je predstavio Athleisure Beauty kolekciju, dok je E.L.F. izazvao pravi bum s linijom Workout Ready, čime su nam najavili da će sve više brendova proširiti koncept svojih proizvoda u skladu sa zdravim načinom života. Potrošači sve više vide zdravlje i dobrobit kao ključni dio plana u održavanju svoje ljepote. Primjer za ovo su najnoviji proizvodi koji stižu na tržište, te će postati najnormalnije nositi beauty uređaje u teretanu isto kao što nosimo četku za kosu.

Dominacija kućnih beauty uređaja

Novi načini brige o sebi u kućnoj radionici su sve popularniji. Beauty industrija napravila je poteze koji su spa centar doveli u vašu kupaonicu – od potpuno opuštajućeg tretmana do temeljnog čišćenja lica. Još jednom je tehnologija bila pokretač. Tamo gdje su giganti poput Uber-a i Airbnb-a iz korijena izmijenili industriju prijevoza i smještaja, tehnologija sada uspijeva istinski uzdrmati industriju ljepote kakvu znamo. Najavljuje li ovo kraj skupih spa centara i redovnih kozmetičkih tretmana, hm.

Instagram pakiranje

Da, to postoji, jer znate i sami – ako nije na Instagramu, kao da se nije dogodilo uopće. Izgled i dizajn proizvoda su još važniji u 2019. godini, i beauty brendovima je to još veći prioritet. Zahvaljujući limitiranim serijama proizvoda ili posebnim sezonskim pakiranjima, taj proizvod dobiva dodatnu vrijednost na vašem Instagram Feedu.

Personaliziranost

Beauty industrija itekako ima razloga da ponudi rješenje koje je baš i samo za vas. U ovoj godini, to će biti in, tako da nemojte uzimati u obzir uređaj za njegu koji nije prilagođen vašim potrebama, kada već sad na raspolaganju imate proizvode zasnovane na smart tehnologiji koji raste i uči s vama i o vama. FOREO LUNA fofo, koja je predstavljen 2018. godine, u prvi plan donosi tu tehnološku personaliziranost u svijet ljepote, i potpuno mijenja način na koji gledamo naše uređaje za njegu lica.

Superhrana

Namirnice biljnog porijekla sa znatno većom koncentracijom hranjivih sastojaka dobile su status superhrane. Ove godina su u fokusu kolagen i planinski jasen – sastojak koji je poznat po svojoj sposobnosti toniranja i asistenciji u smirivanju crvenila i upala. Na Pinterestu je primijećen rast od 300 posto kod pretraga planinskog jasena, dok Google Trends podaci pokazuju da su pretrage kolagena dosegnule vrhunac. Zanimljivo, upravo je Kina bila među top tri zemlje na svijetu u kojima je pretraga planinskog jasena u konstantnom rastu.