BEAUTY

Kad blog postane milijunski biznis koji svake 4 sekunde proda četkicu za uređivanje obrvi

FOTO: Instagram: Glossier

Kozmetički brend Glossier je odličan primjer online poslovanja koje se održalo bez ulaska u drogerije

Da je Emily Weiss znala da će pokretanje njezinog bloga danas biti milijunski biznis, možda bi ga pokrenula ranije. Ipak, čini se da ga je pokrenula baš u pravo vrijeme, a svoju ekspanziju doživio je isključivo online.

Brend Glossier je jedan od najbrže rastućih kozmetičkih brendova koji će ove godine premašiti 100 milijuna dolara prihoda. Osnivačica i direktorica Emily Weis je u nedavnom intervjuu za Bloomberg TV izjavila kako za rast ima još dosta prostora bez obzira na velike brendove koji su na tržištu godinama.

Glossier je jedan od rijetkih brendova koji je gotovo sve svoje poslovanje usmjerilo na online, bez potrebe ulaska na police lanaca svjetski poznatih drogerija i sada nakon tri godine na tržištu, predstoji mu druga faza poslovnog plana. Povezivanje online trgovine s društvenim mrežama kako bi korisnici mogli međusobno razvijati odnose.

Brend je prvenstveno usmjeren na milenijalce pa njegovi kupci imaju tendenciju da se inspiriraju influencerima i svojim prijateljima na društvenim mrežama, umjesto tradicionalnih izvora poput časopisa. Za vrijeme trajanja Black Fridayja svake četiri sekunde prodala se jedna četkica za uređivanje obrva – Brow Boy koja je ujedno i prvi najprodavaniji proizvod.

Ukupna prodaja tijekom blagdanske kupovine se udvostručila u odnosu na prethodnu godinu, izjavila je uprava, a iduće godine će rast usredotočiti na zemlje u koje su ušli s prodajom. Osvajanje Velika Britanije, Francuske i Kanade sada je njihov novi cilj.

Glossier proizvodi inspirirani su baš svojim kupcima koji mogu nadahnuti i vas. Brend je utemeljen na činjenici da ljepotu ne čini odjeća za sastanka, već svaki pojedinac. S Glossier proizvodima zbrinuta je vaša koža lica i tijela, kao kompletna make up kolekcija te je cjenovno vrlo pristupačan. A to je sve što smo tražile bez obzira što ga nabavljamo najluđim putevima.