LJEPOTA

Bila sam na šišanju u zagrebačkom salonu She Cuts Your Hair. Evo kako to sada ondje izgleda

FOTO: Privatni album

Jučer sam bila na šišanju u salonu u koji inače idem. Evo što se promijenilo od zadnje posjete

Ponedjeljak, 4. svibnja za mnoge žene je bio dan koji su najviše iščekivale dok su provodile vrijeme u izolaciji. Ne krijem da sam bila jedna od njih koja je još prije mjesec dana osigurala svoj termin kod svoje Ivane Marušić, vlasnice salona She Cuts Your Hair. U zafrkanciji je rekla da ću dobiti termin prvi dan kad otvori i to u 17, jer zna da radim do 16. Tako je i bilo.

Jučerašnji dan, 4. svibnja za ovu zemlju je značio i drugu fazu ublažavanja mjera koje su definirane zbog pandemije koronavirusa, a jedna od njih je otvaranje frizerskih i kozmetičkih salona. She Cuts Your Hair je baš kao i mnogi drugi na svojim društvenim mrežama objavio koja su nova pravila ponašanja u salonu kojih se klijenti trebaju pridržavati.

https://www.instagram.com/p/B_ppNFlJ33v/

Nakon što prođete fazu inicijacije, netko od zaposlenica vas vodi do vašeg mjesta. Svakako trebam napomenuti kako je dio koji je ranije bio lounge ili čekaona sada postao još jedna ekstra prostorija za klijente. Pogađate, čekanja više nema. Ni časopisa, ali kavu ili čaj možete dobiti u jednokratnoj šalici. Ja sam si uzela samo vodu. Ako ste uranili na termin, čekate vani. Ja nisam, još sam i trčala. A propustiti termin nikad nije opcija, a pogotovo u ova kovidna vremena.

ODVAJANJE USLUGA BOJANJA I ŠIŠANJA

Uskoro mi stiže Ivana i dogovaramo se za šišanje. Svakako trebam napomenuti kako su ondje odlučile raditi i dalje po starom radnom vremenu i u jednoj smjeni, ali razdvajaju usluge bojanja i šišanja kako bi se što kraće zadržavali u salonu, ali sve možete obaviti u istom tjednu. Da, nema više tog komfora, ali postoji neki drugi. Kako su svi frizeri organizirani da imaju po jednog klijenta, sva posvećenost je na vama i prava frizerska usluga dolazi do izražaja. Ivana komentira kako je to ono pravo i kako bi bilo idealno da uvijek može biti tako, kada bi standard to dopuštao. Dogovaramo frizuru i upuštamo se u razgovor.

Trebalo je dosta uložiti kako bi salon jučer otvorila, a on je kompletno adaptiran jer je kao i mnogi stanovi u gradu, strašno stradao u potresu. Djeluje svježe i prozračno, a toplo vrijeme omogućuje da prozori budu otvoreni gotovo cijelo vrijeme. Ovdje se poštuju sva pravila, dezinficira se svaki komad i sve je besprijekorno kao da ste u apoteci. Novonastala situacija iziskuje strpljenje i malo žrtve, ali nadamo se svi da neće dugo potrajati. Meni je ovo bilo najdulje vrijeme da sam nosila masku, i da, malo upada kosa unutra pa bocka, ali ništa oko čega bi se trebalo stvarati previše drame. Veća je drama to što ne vidiš osmijeh ljudi, sa smiješkom mi govori Ivana.

Atmosfera je i dalje pozitivna, cure rade odličan posao, osjeti se snažan timski duh, samo se nešto više ili stalno čisti i dezinficira. Jučer je bio prvi dan pa je još teško reći kako će kroz vrijeme cijela stvar funkcionirati jer se sve urnebesno usporilo, a znamo što to znači i za promet. Ono na što biste svakako trebale pripaziti uvijek, a sada pogotovo je to da se ne naručujete ako niste sigurne da ćete moći doći, ili da barem svoje termine otkazujete na vrijeme, a ne sat vremena prije dolaska. Vodite računa da stvari nisu kao nekada i da je danas puno teže nekog nazvati u 5 do da “uleti” u tuđi termin. To je ono na što apelira i Ivana, pa već kad smo svi skupa u ovome pokažimo da je zaista tako.