MODA

Jeste li skužili da brend Bottega Veneta više nema Instagram? Evo o čemu je riječ

Talijanska modna kuća Bottega Veneta ovim je potezom postavila mnoga pitanja

Da, priznajemo da su nam već lagano na uši izlazile Instagram fotografije isprepletenih sandala s potpisom ove talijanske modne kuće, ali to je samo jedna od potvrda njezine popularnosti posljednjih nekoliko godina. Pa zašto su onda ugasili Instagram?

KVALITETA NA PRVOM MJESTU VEĆ 50 GODINA

https://www.instagram.com/p/CJteod9l1XT/

Kuća Bottega Veneta osnovana je prije 50-ak godina i od početka je bila sinonim za luksuz uronjen u tradiciju talijanskih majstora kože. Odmah je postavila visoke standarde zbog svoje izvanredne estetike i nametnula se kao jedan od vodećih svjetskih luksuznih brendova. Čuveni moto tvrtke izražava filozofiju i individualnost koji se odnose na niz proizvoda uključujući žensku i mušku odjeću, modne dodatke i fini nakit, a tehnika izrade koja podrazumijeva isprepletenu kožu postala je prepoznatljiva za brend.

Otkad je kreativni direktor kuće postao Daniel Lee 2018., popularnost kuće nastavila je rasti, a u 2020. su se s 13. uspeli na 9. mjesto najpopularnijih brendova svijeta. Leejeva era nevjerojatno je popularna, toliko da je u stilu Instagram profila koji su posvećeni starom izgledu kuće Celine ili kuće Prada, osmišljen profil koji je posvećen novom izgledu Bottege. Samo profil @newbottega prati preko 357 tisuća pratitelja dok je službeni profil kuće pratilo 2.5 milijuna ljudi. Međutim, on je ugašen preko noći.

PROFIL JE UGAŠEN PREKO NOĆI

Već smo ranije primijetili da voditelji društvenih mreža za Bottegu redovito uklanjaju tagove s postova Instagram korisnika tako da pod ‘Tagged’ ne možete vidjeti niti jednu fotografiju, a sada su sasvim ukinuli Instagram profil. Ako uzmemo u obzir snagu ove društvene mreže koja je sigurno jednim dijelom i zaslužna za ponovnu popularnost među sve mlađom populacijom, čudi nas što se modna kuća odlučila na ovaj potez. Osim Instagrama, ugasili su i Facebook i Twitter što znači da definitivno ne žele medijsku prisutnost. Ali evo, opet su je dobili unatoč tome što je je Bottega Veneta prvi modni brend ikad koji se odmaknuo od društvenih mreža.

Kako prenosi Fashionweekdaily kreativni direktor Daniel Lee ni sam nema Instagram profil i sam je nekoliko puta izjavio da on nije u njegovom fokusu. Podsjetimo se da je na predstavljanju kolekcije za proljeće i ljeto 2021. zabranio snimanje i objavljivanje na društvenim mrežama. 2018. godine je za Vogue govorio kako mu je na umu zadržati fokus na mlađoj publici, međutim ovaj potez više ne prati tu ideju.

Iako je 2020. promijenila mnoge stvari, u smislu mijenjanja ljudskog uma i percipiranja stvari, mi vjerujemo da nas brendovi trebaju više no ikad. Možda smo u jednom trenutku samo željeli biti živi i zdravi te bi dali sve materijalno da nas više niti jednom ne probudi potres, ali nemojmo se zavaravati. I dalje se računa na nas potrošače da punimo tuđe kase, pitanje je samo jesu li to Bottega Veneta natikače ili rata kredita za stan.