LJEPOTA

Jennifer Aniston napokon je lansirala svoj beauty brend. Naravno, riječ je o proizvodima za kosu

FOTO: @LolaVie

LolaVie, prema najavama, donosi najbolje od kombinacije prirode i znanosti

Vlasnica jedne od najpoznatijih frizura u povijesti, Jennifer Aniston, nakon godina nagađana i iščekivanja, predstavila je vlastiti beauty brend. Naravno, riječ je o proizvodima za kosu. Još otkako joj je holivudski frizer Chris McMillan tijekom 90-ih godina napravio kultnu ‘Rachel’ frizuru, žene diljem svijeta nastoje je replicirati i doznati kako Aniston polazi za rukom da joj kosa uvijek izgleda toliko dobro i njegovano. Odgovor bi se mogao kriti u liniji za njegu kose s njezinim potpisom, LolaVie.

Kako je objasnila za Refinery29, naziv potječe od kombinacije njezinog nadimka, Lola i francuske riječi za život, kojim poručuje da ga uvijek želi živjeti na svoj, autentičan način. Filozofija brenda je donosi najbolje od kombinacije prirode i znanosti, svi će proizvodi biti veganski i napravljeni od većine prirodnih sastojaka. Na službenoj stranici može se još i doznati da je Aniston oduvijek sklona čitanju medicinskih magazina, praćenju beauty inovacija i razvoja tehnologije, zbog čeka je lansiranje LolaViea bio logičan potez. Prvi predstavljeni proizvod je Glossing Detangler, koji sadrži chiu, bambbus, ekstrakt limun i ceramide, a služi za raščešljavanje kose, ali i za njegu. Njegova cijena iznosi 25 američkih dolara (oko 158 kuna) i trenutačno se može naručiti samo unutar SAD-a, iako vjerujemo da će uskoro osvanuti i ponudi istaknutih web shopova koji dostavljaju po cijelom svijetu. Sve novosti o brendu možete pratiti ovdje.