Iz potrebe ili iz očaja? Brend Victoria's Secret je po prvi put angažirao plus size modela
Brend Victoria’s Secret je nakon dugo odolijevanja konačno angažirao plus size modela. Je li ovo dokaz mijenjanja čelične politike brenda ili pak potez očajnika
Kultni brend donjeg rublja Victoria’s Secret tek je sada angažirao svog prvog plus size modela. Njeno ime je Ali Tate-Cutler koja se ovom suradnjom pohvalila na društvenim mrežama. Ali se pojavljuje u kolaboracijskoj kampanji s brendom Bluebella, također brendom donjeg rublja iz Velike Britanije. Plus size manekenka nije skrivala ushićenje svojim angažmanom za ovaj kultni brend te je izjavila kako ne može vjerovati da ima čast surađivati s brendom kojeg je idealizirala još od malena.
No je li ovo samo marketinška igra poznatog brenda kojem iz dana u dan pada dobit i moć ili konačno slaganje prioriteta i reorganiziacija? Podsjetimo kako je tadašnji direktor marketinga Victoria’s Secret Ed Razek prije godinu dana izjavio za Vogue kako brend ne razmišlja o plus size niti transrodnim modelima na svojim revijama. U kolovozu ove godine sam sebe je demantirao te je za brend angažirao transrodnog modela Valentinu Sampaio, a nedugo nakon toga Razek je podnio ostavku. Podsjećamo kako ove godine nije bilo ni spektakularne revije brenda koja je godinama unazad mamila uzdahe što muškaraca što žena iz cijelog svijeta.
Nekima je čudno što se brend tek sada odlučio na ovaj potez angažiranja plus size modela, budući da su slični brendovi to napravili već godinama unazad. Neki od njih su Aerie, Wacoal, ThirdLove, Knix te svakako Rihannin brend rublja Savage x Fenty za koji mnogi misle kako je Victoria’s Secret novog doba. Jako je bitna osvještenost o različitosti jer su se ljudi umorili od istog modela predstavljanja proizvoda na savršenim tijelima. U konačnici profili kupaca su različiti i naprosto je važno doprijeti do svakoga od njih. Je li ovo početak nove stranice u poslovanju poznatog brenda ili pak potez očajnika koji više ne zna što napraviti, pokazat će vrijeme.