Hrvatski brend

Ivoje Stepić ručno izrađuje kožnate dodatke koje možete nositi cijeli život. Evo što nam je otkrio o brendu

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja, igračaka i hrane, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci iz regije.

Ime brenda: Drop Co.

Tko stoji iza brenda: Od malih nogu bio sam kreativan i uživao na likovnom i grupama obrade drveta. Odrastao sam uz majku krojačicu i još kao klinac šivao sam odjeću za Action Mana. Uvijek me privlačio rad s rukama, tako sam se i odlučio za smjer krojača. Nakon dugogodišnjeg rada van struke, napokon sam se odlučio baviti stvarima koje volim i koje mi dozvoljavaju kreativno izražavanje. Uz postojeći interes za moje radove odlučio sam stvoriti Drop co. Minimalistički brend torbi i modnih dodataka te istaknuti vrijednost ručnog rada.

Brend je pokrenut: Dugo sam radio kao barista u coffee shopu gdje su gosti bili većinom arhitekti, umjetnici i kreativci te sam kroz taj mješoviti stil poslovno-kreativnih ljudi počeo razmišljati o njihovim potrebama te svoj tada hobi odlučio pretvoriti u nešto što želim raditi cijeli život. I tada je nastao Drop Co. Mislim da je moja dužnost kao nekoga tko je završio zanatsku struku da održi i njeguje ručni rad u svijetu brze mode.

Brend se bavi: Prvobitan fokus brenda su sirovne, jednostavnost i funkcionalnost proizvoda koji izrađujem. U zadnje vrijeme sve više radim s kožom koja je lokalno proizvedena u Italiji, odnosno pokrajini Toskana koja je svjetski poznata po proizvodnji kože na tradicionalan način i po recepturi koja potiče još iz doba Vikinga. Ta koža se ručno obrađuje u ekstraktima biljaka i korama drveta. Ovaj tradicionalan proces obrade zahtjeva puno više vremena nego kemijska obrada kože, pa se zbog neisplativosti ta koža ne koristi u industriji brze mode, ali je zato proces koji nema negativan utjecaj na naš okoliš.

Inspiriran minimalizmom, radim stvari koje nisu napadne niti ne iskaču iz estetike i stila osobe koja ih koristi. Želim da proizvodi budu dosta neutralni, prilagodljivi i podrže stil pojedinca. Također jako veliku inspiraciju vučem iz stare vojne opreme 30-ih i 40-ih godina. Da bih postigao takav izgled koristim tradicionalne načine obrade što proizvodu daju dodatan sirov osjećaj.

Proizvodi su obilježeni uniseks i bezvremenskim dizajnom, idealni za urbanu, kreativnu i profesionalnu osobu. U kolekciji se mogu naći ruksaci, torbe, pernice, remeni, novčanici, pretinci za laptop i slično. Idealno kao cijeli set za pohranu predmeta koje svakodnevno nosimo sa sobom.

Pokrenuo sam ga jer: Stvarima koje izrađujem želim izraziti neka svoja razmišljanja i poglede. Volio bih potaknuti razgovor o industriji brze mode i masovne kupnje stvari koje traju jednu sezonu, i je li nam uopće potrebno toliko stvari. Zbog toga mi je cilj napraviti jedan proizvod koji se može koristiti za posao, večernji izlazak i za svakodnevni život.

Postavljanjem Wabi Sabi koncepta tj. prihvaćanja nepravilnosti i starenja, jer koža s vremenom dobiva patinu i formira se korištenjem što proizvodu daje dodatni karakter, a ujedno će trajati godinama.

Gdje se može razgledati i kupiti: Online trgovina, Instagram i Hysteria concept store u Zagrebu.

Cijene se kreću: Od 200 do 2100 kuna.