HRVATSKA MODA

Ivan Alduk ima novu kolekciju. Ispričao nam je sve o njoj i otkrio cijene

FOTO: Decker + Kutić

Hrvatski dizajner danas je predstavio kampanju za novu kolekciju, a za Super1 otkriva što Hrvatice vole nositi

Ivan Alduk je danas predstavio kampanju za svoju najnoviju kolekciju koja nosi naziv Noir. Snimili su je Romano Decker i Dean Kutić, a u ulozi modela našla se Suzana Horvat. Kolekciju karakteriziraju crna i tamnoplava u kombianciji s pastelnim i bež tonovima, a donosi nešto više modela hlača nego što smo to navikli vidjeti u Aldukovim kolekcijama. Makeup je djelo Simone Antonović, a Mijo Majhen je osmislio styling kose.

KOLEKCIJA OD 45 MODELA

“Proljetna kolekcija uvijek zahtjeva ne samo svijetliji kolorit, lepršaviju, udobniju formu već i pomno biranje prozračnih tkanina stoga je ovaj put naglasak stavljen na tilaste varijante tkanine od kojih se novim tehnologijama dobivaju izvrsne teksture”, kaže Alduk o kolekciji koja ovaj put sadrži 45 novih modela. “Osim tilastih tkanina, zastupljene su i svila, dorađena čipka, mreža, mikrofibra i viskoza koja je u većini slučajeva namijenjena unutrašnjosti haljina ili dnevnim varijantama.”

S prošlom kolekcijom Alduk je kao kontrast svojim haljinama uveo kombinezone, a u ovoj novoj vidimo i nekoliko modela hlača. “Hlače su lagani lajtmotiv ove kolekcije koja je bazirana na dvije krajnosti”, kaže Alduk. “Jedna su jako raskošne, prozirne toalete od tila ručno dorađene u kombinaciji s nježnom čipkaom ili pak večernje haljine s resama, a drugu stranu drže hlače, kombinezoni tj. vrlo udoban i tražen ‘muški’ artikl koji dodaje dozu snage i odvažnosti u kolekciju. Njihova pozicija kao alternative haljini je neupitna, a to su svakako i moje klijentice pokazale.”

Cijene koktel haljina iz kolekcije iznose oko 2 tisuće kuna, kombinezoni su malo skuplji, a večernje su haljine skuplje od 3.500 kuna.

KAKO MOTIVIRATI KUPCE DA KUPUJU HRVATSKI DIZAJN

Interes kupaca u Aldukovom je showroomu jako velik. “Naš showroom uvijek u ponudi ima više od sto modela raznih haljina, kombinezona i drugih proizvoda stoga svaka kolekcija uvijek osvježi ponudu koju naše klijentice vjerno istraže”, priča Alduk, a na pitanje kako motivirati kupce da kupuju hrvatski dizajn odgovara:

“Srž svega jest u obrazovanju i informiranju gdje naglasak treba staviti na domaće brendove, ne samo u modnom već u svakom drugom smislu. S druge strane, dizajneri trebaju ozbiljno postaviti svoja poslovanja, ustaliti ritam projekata i olakšati pristup informacijama (cijene, modele, radno vrijeme, veličine i slično) te se na taj način približiti krajnjem kupcu. Talijani su od dizajna napravili nacionalni ponos i identitet, mislim da barem dio toga možemo i mi primijeniti.”