RECENZIJA

Isprobala sam novi hrvatski brend clean kozmetike. Prvi su dojmovi zbilja dobri

FOTO: Aleksandar Selak

L’ADRIA je novi hrvatski brend preparativne kozmetike koji svoje sastojke crpi iz Jadranskog mora, i koji sam stoga instantno poželjela isprobati

Oni koji me poznaju, znaju da doista obožavam preparativnu kozmetiku, i mogla bih bez prestanka isprobavati nove kremice, serume, balzame i emulzije. Moj entuzijazam traje još od srednjoškolskih dana, a s godinama sam ga tek preusmjerila na proizvode iz spektra prirodne, odnosno tzv. clean kozmetike bez štetnih sastojaka. Kako sam o sastojcima postupno učila sve više i više, tako sam shvaćala da su oni ključni, i ne postoji ta cijena ili ambalaža koja bi me mogla uvjeriti u suprotno. Stoga, kad sam čula da se na tržištu pojavio L’ADRIA, novi hrvatski beauty brend, koji svoje sastojke crpi iz Jadranskog mora, znala sam da ga moram isprobati što prije.

Brend koji brine o sastojcima, ali i utjecaju na okoliš

Aleksandar Selak

Prije svega, svidjela mi se priča koju L’ADRIA propagira; u trenutku u kojem umjesto zdravog razuma trendove njege diktira konzumerizam, oni želi uložiti u prirodu i prave vrijednosti, čineći to izrazito čisto, zeleno i s najboljim što Hrvatska ima za ponuditi, Jadranskim morem. Jesam li spomenula da biraju staklene ambalaže kako bi smanjili utjecaj na okoliš? Osim toga, svidjela mi se i jednostavnost njihove ponude, u kojoj se nalazi tek četiri proizvoda. No, njihovim se međusobnim kombiniranjem na optimalan način može se izvući maksimum bez povećavanja broja proizvoda u rutini. Pa, o kojim se to proizvodima radi?

Sve počinje s regenerativnom kremom

Regenerative cream, 119 kuna
Aleksandar Selak

Središnji proizvod svake rutine je regenerativna krema, a njihova dolazi s morskim algama i kolagenom u jednostavnoj posteljici hidratacije. Ova bazna hidratantna krema fokusirana je na dubinsku hidrataciju i obnovu kože, a svojom delikatnom formulom bez PEG-a i polisorbata, mineralnih ulja, fenoksietanola, parfema i eteričnih ulja, prikladna je za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji. Rutina njege nadograđuje se zatim, objasnili su iz brenda, ovisno o tipu kože, potentnim serumima koji daju blistavost, regeneraciju, ujednačenost tena i uklanjaju nepravilnosti.

Dva seruma kao dopuna specifične njege i jedno fantastično ulje

Instant revitalizing serum, 129 kuna
Aleksandar Selak

Tu je Instant revitalizing serum za trenutnu revitalizaciju, koji sadrži koncentriranu tajnu snagu algi Jadrana, kojom se alge štite od dehidrirajućeg slanog okoliša. Intenzivan efekt hidratacije prodire duboko u kožu i trenutno smanjuje vidljivost bora, pružajući novu vitalnost iz morskih dubina, a onda i Clarifying serum, jedinstveno nježne formula s 2 % BHA i koncentratom ekstremolita i hidratizirajućih algi Jadrana, koja pomaže pročistiti pore i umanjiti nesavršenosti, a istovremeno poboljšava opći izgled kože i štiti njenu barijernu funkciju. Ne sadrži, važno je naglasiti, petrokemijska otapala ni etilni alkohol, ne isušuje kožu nego ju hidratizira, te je nježan i prema koži i okolišu.

Clarifying serum , 129 kuna
Aleksandar Selak

Četvrti je proizvod Rejuvenating oil, odnosno reteksturirajuće i učvršćujuće ulje za lice, koje sadrži njegujuće ulje algi Jadrana te analog retinola, bakuchiol u nježnoj bazi skvalana masline. Ovo ulje za lice duboko plave boje zaglađuje i ujednačava nepravilnosti na površini kože te pobuđuje sjećanje na jesensko more glatko kao ulje, kao staklo. Međutim, unatoč malom broju proizvoda, svejedno ih treba znati pravilno kombinirati, zbog čega me oduševilo što na službenim stranicama brenda L’ADRIA možete pronaći detaljni vodič kroz korake upotrebe prema različitim tipovima kože.

Rutina koju sam slijedila bila je vrlo jednostavna

Rejuvenating oil, 139 kuna
Aleksandar Selak

Budući da moj tip spada u normalni, bez većih odskakanja, rutina koju sam slijedila s L’ADRIA proizvodima izgledala je ovako, i ujutro i navečer: prvo sam koristila Instant revitalizing serum i Regenerative cream, a budući da normalna koža ne traži puno proizvoda, dovoljne su mi tek tri kapi seruma te kreme veličine zrna graška. Serum sam nanosila odmah nakon umivanja, a zato što zaglađuje kožu i daje tzv. plump efekt, odlično ju priprema za make-up, što mi je posebno korisno budući da šminku koristim gotovo svaki dan.

Nakon seruma sam nanosila kremu, koja ostavlja lagani emolijentni sloj koji pomaže zadržati u koži vlagu seruma. Krema, najjednostavnije rečeno ‘zaključava’ serum, zbog čega ih je važno koristiti zajedno – i toga sam se doista slijepo pridržavala. I jedan i drugi proizvod imaju laganu teksturu, brzo su se upijali u moju kožu, a miris im je ugodno neutralan. Što se tiče količine proizvoda koju sam sugerirala, moram reći i da se ona, ovisno o godišnjem dobu, može mijenjati. Primjerice, ljeti se može u trenu napraviti lagana gel krema, tako što se u malo kreme istisne 2-3 kapi seruma, dok se zimi može povećati količina kreme koja se nanosi.

Aleksandar Selak

Isto tako, iako Rejuvenating oil nisam imala potrebe koristiti svaki dan, pokazalo mi se jako korisnim u danima kad mi je koža izgledala pomalo umorno i beživotno; ono mi je pomoglo da ponovno zablista. Budući da nemam značajnijih problema s nepravilnostima, Clarifying serum koristila sam tek na pojedinim dijelovima lica uoči PMS-a, kad mi koža standardno otkaže poslušnost na par dana. Moram priznati, taj je PMS prošao bez vidljivih tragova na mom licu.

Zaključak

Zbog cijele navedene priče i poslovne filozofije ovog brenda koja me osvojila, stvarno sam jako htjela da mi se svide i njihovi proizvodi. I, nakon tjedana redovitog korištenja, mogu iskreno reći da mi se želja ostvarila. L’ADRIA proizvode moja je koža prihvatila kao da ih oduvijek koristi, bez ikakve reakcije ili perioda prilagodbe. Moja je koža dobila efekt temeljite njege i vidljive svježine, i posve je sigurno da ću i kremu i serum za revitalizaciju nastaviti koristiti. Kvalitetna beauty rutina s prirodnim sastojcima koja čuva okoliš? Potpisujem, uvijek.

Više možete saznati na Facebooku i Instagramu, a proizvodi su dostupni ovdje. Cijene se kreću od 119 do 139 kuna.

Sadržaj nastao u suradnji s brandom L’ADRIA