Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Vijest tjedna

I kako vam se sviđa novi Zarin logo? Evo tko stoji iza novog dizajna o kojem svi pričaju

Redizajn loga brenda Zara potpisuje Fabien Baron, čovjek koji je je isto učinio za najmoćnije brendove svijeta

Fabien Baron – Francuz koji je u osamdesetima bio kreativni direktor Barneysa, nanovo osmislio talijanski Vogue s legendarnom Francom Sozzani, bio kreativni direktor Harper’s Bazaara, pa 20 godina kreativni direktor za Calvin Klein.

Redizajnirao je francuski Vogue s Carine Roitfeld, potpisuje prvu CK One kampanju s Kate Moss, a danas djeluje pod svojom agencijom za oglašavanje Baron & Baron koja je odgovorna za redizajn logotipova najmoćnijih modnih kuća kao što su Dior, Margiela, Bottega Veneta i sada Zarinog, najpopularnijeg high street brenda.

Zara je tako svom high fashion pristupu dodala još jedno moćno ime, a ne radi se samo o logu, Fabien potpisuje i tri nove kampanje za proljeće – žensku, mušku i dječju. Slova su nešto oblija, preklapaju se, a mnogi se slažu kako je sličan onome Harper’s Bazaara iz devedesetih godina. Ovo je tek drugi put u 45 godina od kada Zara postoji da je ovaj high street brend napravio rebranding.

Zanimljivo je kako u doba kada se svi modni brendovi odlučuju za što čišće i jednostavnije promjene u dizajnu (prisjetimo se samo novih logotipova Balmaina, Burberryja ili Celine), Zara se ipak odlučila za nešto kompleksniji smjer. Umjesto toliko poznatog serif fonta koji je preplavio Instagram, španjolska high street vladarica prkosno je odabrala povratak upečatljivosti. Dok se komentari o novom Baronovom uratku šire Internetom, mi čekamo što još novog donosi nova proljetna sezona.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba