INTERVJU

HYPERsocks je novi brend šarenih, luckastih čarapa proizvedenih u Hrvatskoj. Dorja i Filip stoje iza svega

FOTO: Doris Fatur

Ako držite do čarapa, a pritom niste skloni onima s uzorkom banana i avokada, obratite svakako pažnju na novi hrvatski dizajn brend HYPERsocks

“Čarape kao sasvim običan, svakodnevni odjevni predmet mogu na toliko neobičan i šaren način zaokružiti nečiji stil i uljepšati dan. Nije bitno jesu li čarape skrivene ispod uredno speglanog odijela ili su pak navučene do koljena na gole noge – bitno je da ih se nosi s velikim osmjehom i vrlo pozitivnim stavom.”

Poruka je to koju su odaslali Filip Eterović i Dorja Horvatić, dvojac koji je ovih dana lansirao HYPERsocks, dizajnerske čarape proizvedene u Hrvatskoj u tvornici Miro gdje im, kako govore, strpljivo pomažu da ih izrade na najbolji mogući način.

Doris Fatur

S brendom HYPERsocks za početak planiraju biti drugačiji, voditi šašav marketing, poigravati se sa stop(alo) animacijom, graditi vesele kampanje po DIY principu. Uz sve to, Dorja i Filip ističu kako svojim radom žele potaknuti i ostale kreativce na akciju, te osim proizvodnje čarapa, cilj im je spojiti ljude dobre volje, one koji uživaju u životu bez ikakvih predrasuda i diskriminacija.

Doris Fatur

Kako bismo doznale više o ovim luckastim, šarenim čarapama koje bismo i same rade nosile, a koje su pravo osvježenje na hrvatskoj sceni, čule smo se s HYPERsocks tandemom.

Filip, inače DJ i jedan od osnivača CFSN-a, organizator Illectricity festivala, festivala audio-vizualnih umjetnosti i R/verse Festivala na Mrežnici, suorganizator FRüHSTüCKa i phillitchevanje klupskih večeri, odmah mi govori kako je on oduvijek ljubitelj šarenih čarapa te da je od tuda nekako sve i krenulo.

Njegova partnerica Dorja, inače freelance grafička dizajnerica, slično razmišlja, pa su oboje s idejom vrlo lako kliknuli koju su potom i realizirali.

Doris Fatur

Prema njihovim riječima, u Hrvatskoj nema ozbiljne ponude veselih dizajnerskih čarapa, što im je bio i motiv da pokrenu svoj brend. “Prvi plan je bio uvoz i distribucija šarenih čarapa, ali smo se na kraju ipak odlučili proizvesti vlastite. Došli smo do zaključka da imamo mnogo iskustva, pregršt kvalitetnih ideja, puno dobre volje, jedino što nam dosta često nedostaje jest vrijeme.”

Doris Fatur

Na moje pitanje koliko zapravo oboje drže do čarapa, Filip kaže kako su mu one jedna od bitnijih stvari u životu te da je veliki fan onih veselih. “Ladice su krcate šarenim veseljem i često imam ozbiljan problem koje odabrati. Volim ih lijepo iskombinirati uz ostale odjevne predmete i jako pazim da pašu.”

Dorja se na tu temu smije i dodaje kako njezine nisu toliko vesele i šarene poput Filipovih, te da se u njezinoj kolekciji nađe sportskih, crnih modela, ali i onih rasparenih s rupom. “Tek sada ću početi ladice puniti s lijepim čarapama. Super mi je Filipov entuzijazam oko čarapa, a i prilika da dizajniram jedan svakodnevni odjevni predmet.” govori Dorja.

Doris Fatur

Pričajući pak o materijalima, naglašavaju kako za HYPERsocks nabavljaju najfiniji talijanski pamuk iz tvrtke Olcesea koja ima više od 120 godina dugu tradicije. Prvu kolekciju napravili su s apstraktnim motivima i geometrijskim oblicima imajući na umu da su njihove čarape uniseks, jer kako kažu, nisu htjeli biti još jedne čarape u nizu s uzorkom banana i avokada.

Doris Fatur

Cijena čarapa bit će 55 kuna, a mogu se kupiti u online shopu. Trenutačno imaju dostavu samo za Hrvatsku, ali se uskoro planiraju predstaviti i na europskom tržištu. “Upravo krećemo s akcijom besplatnog shippinga ako se naruče tri ili više pari čarapa. Primljeni smo i na Artomat, tako da ćete nas i tamo moći posjetiti.”

Doris Fatur

Za neke buduće planove oko HYPERsocks, Dorja i Filip kažu kako u Lijepoj našoj još uvijek puno toga nedostaje, pa da je iz tog razloga dosta jednostavno biti prvi. “Plan nam je prije svega puno putovati, prezentirati se po raznim festivalima i modnim sajmovima. HYPERsocks brend gradit ćemo polako i pažljivo brinući o kvaliteti. Za sada sve ide glatko, a s obzirom na to da većinu stvari radimo po DIY principu, posla ima puno više no što smo očekivali. Neka nam je sa srećom!”