Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Hrvatski brend Candybalism predstavio je kolekciju majica iz kojih se ne želimo skinuti. Dizajnerica nam je rekla više

Hrvatski mladi brend Candybalism najavljuje promjenu smjera s novom linijom odjeće Elements by Candybalism. Čule smo se s dizajnericom

Dizajnerica Mirna Mihoković iza brenda Candybalism najavljuje novu uzbudljivu etapu u svojem stvaranju. Pod ovim brendom Mirna sa svojim partnerom počela je djelovati 2012. godina, fokus je bio na hlačama koje su rađene kroz upcycling održive metode, a sada ga je odlučila proširiti. Za Super1 je već otkrila svoj put, a sada nastavlja dalje s jednostavnim, neopterećeno nosivim komadima.

NOVA LINIJA ODJEĆE ELEMENTS BY CANDYBALISM

Ines  Svačina

“Promatrajući što se događa na modnoj sceni kroz pauzu od godinu i pol od autorskog dizajna shvatila sam da su se potrebe tržišta promijenile i da se neće tako ubrzo maknuti od stečenih navika. Kroz sve rjeđe trenutke s onima koji su mi najbitniji poput moje obitelji i najbližih prijatelja, shvatila sam da su nam ključni trenuci u kojima smo najsretniji oni najjednostavniji, nepretenciozni, obični momenti okruženi s onima koje volimo oko stola ili kauča, u šetnji gradom, na izletu u prirodu, kroz trening ili ples. Tu se rodila ideja i za takav dizajn koji možemo nositi i podijeliti s partnerima, roditeljima, djecom ili najboljim prijateljem i prijateljicom. Majice kroz koje se možemo izraziti na vrlo suptilan način kroz odabrane simbole, i mogućnost da imamo matching majice koje možemo nositi kad smo razdvojeni”, rekla nam je Mirna Mihoković.

Glavna misao vodilja ove linije su ugodni i lijepi, nadasve jednostavni komadi na kojima se dizajn i estetika ocrtavaju u detaljima poput printa, minimalističkih dekoracija i amblema. “Odabrani simboli koji su uvijek pozitivni, povezani uz elemente prirode, floru i faunu, životinje i međusobnu ljubav. Sve ono što naše živote čini toplijim i veselijim.” Linija se zove Elements by Candybalism i donosi majice za muškarce i žene. “Želimo pružiti pozitivan utjecaj i dijeliti lijepe trenutke sa svojom zajednicom. Od početka krećemo s filozofijom sharing is caring što znači da za svaki prodani komad jedan ćemo pokloniti nekome potrebitom.”

EKOLOŠKA ODRŽIVOST i JEDNOSTAVNE LINIJE

Ines  Svačina

Majice su sastavom pamučne s OEKO tex certifikatima koji garantiraju da ne sadržavaju otrovna svojstva, napravljene na ekološki održiv i etičan način. “Imamo kolaborativni pogled na stvaranje te će biti puno lijepih suradnji pri izradi modela s raznim umjetnicima, ilustratorima i dizajnerima. Proizvodnja novih modela neće ići preko kolekcija kroz godinu, nego kroz agilnu proizvodnju. To znači da stvaramo po potrebama i odazivu klijenata.” Mirna dodaje kako će prezentirati nekoliko novih modela u kontinuitetu. Ne žele stvarati velike količine zaliha i otpada iza sebe, jer Candybalism je pun empatije za zajednicu oko sebe.

Ov nova linija odjeće za početak donosi tri modela majici u tri boje. Inspirirani prirodom ljudi i prirodom svijeta uzorci simbola na majicama predstavljaju osnovne elemente: vatru, vodu, zemlju i zrak. Simboli su napravljeni kroz grafički atraktivne i vrlo jednostavne linije. Svaki model majica dolazi s mogućnošću biranja između jednog od četiri simbola.

KAMPANJA JE OKUPILA MLADE UMJETNIKE

Ines  Svačina

Prvu kampanju za Elements by Candybalism vizualno su ispričali mladi, prekrasni i talentirani glumci s Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu Lana Meniga i Lovro Juraga, mlada producentica također na ADU i plesačica Matea Bračko, te akademski plesač, DJ, jedan od osnivača i član umjetničke organizacije Škvadra, Šimun Stankov. Video su režirale i snimile dinamični dvojac magistri Novih Medija s Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu Ona i Glasna, a sve je brižno zabilježila u fantastične živahne i energične fotografije magistra Teorije i kulture mode Ines Svačina (Nes Agnes).

Pjesma “We Never” u pozadini videa za kampanju je autorsko djelo Maka Murtića i zagrebačkog benda Truth =/= Tribe. Za umjetničku direkciju i stiliziranje kampanje zaslužna je osnivačica brenda, transdisciplinarna modna dizajnerica Mirna Mihoković.

KAKO NABAVITI KOMADE IZ KOLEKCIJE

Ines  Svačina

Prilikom lansiranja nove linije odjeće Elements by Candybalism ima kampanju od 10 dana u kojoj se možete predbilježiti i naručiti svoj model uz odličnih 30 posto popusta što znači da ćete moći kupiti bijele modele za 360 kuna, tamnocrvene za 440, a crne za 320 kuna. Prednarudžbu možete obaviti preko Candybalism ​Instagram ​ili ​Facebook ​stranice, a kampanja traje od 17. do 26. siječnja.

MIRNA SPREMA JOŠ JEDAN BREND

Ines  Svačina

“Smjer u kojem sam išla stvarajući prethodne 2 kolekcije za Candybalism je odličan, no ne odgovara osnovi imena i ideji iza Candybalism brenda. Zato sam se prethodnih godinu dana posvetila i kreiranju nove modne marke MIRNA, koja će biti posebni eterični, ekskluzivni dizajn za žene. No, o tome u narednim mjesecima više.” Proteklih mjesec dana Mirna je potpunosti fokusirana na brend, a paralelno se bavi kostimografijom. “To je kod mene neko tekuće stanje, osjećam se bolje s takvom dinamikom u životu.”

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba