MODA

Hrvatica Helena Šurić postala je voditeljica modnih partnerstva za kreatore sadržaja u Instagramu

Šurić je novom ulogom zamijenila poziciju globalne senior direktorice u Condé Nast Talent Group

FOTO: AFP

Šurić je novom ulogom zamijenila poziciju globalne senior direktorice u Condé Nast Talent Group

Zadranka Helena Šurić podijelila je jučer na svom Instagram profilu uzbudljivu vijest da je postala voditeljica modnih partnerstva za kreatore sadržaja (Creator Fashion Partnerships) u Instagramu. Šurić već više od 20 godina živi u SAD-u. Ondje je završila internacionalnu politiku i ekonomiju na Georgetown Universityju da bi se potom odmah zaposlila kao menadžerica u modeling agenciji DNA u New Yorku. Tamo je provela pet godina nakon čega je postala booking direktorica u Vogueu. Ondje je kao dio Condé Nastove Talent Group radila consulting i casting modela za naslovnice, editorijale, video i razni drugi sadržaj da bi 2018. otišla raditi kao voditeljica partnerstva i komunikacije u neprofitnu organizaciju Kode With Klossy iza koje stoji supermodel Karlie Kloss. Tamo je provela dvije godine, a onda se opet vratila u Condé Nast Talent Group gdje je do prošlog mjeseca bila globalna senior direktorica.

Instagramov modni tim kojem se pridružila zaslužan je za neke od velikih promjena koje smo vidjeli na toj društvenoj mreži posljednjih godina, a koje su usmjerene na to da pomognu brendovima povećati vidljivost. Instagram se kroz godine maksimalno prilagodio brendovima. Uveli su opciju tagiranja pojedinih odjevnih predmeta s linkovima koji vode u online trgovinu brenda, opciju trgovine koju možete postaviti na samom profilu, a za metaverzum već pripremaju velike stvari. U suradnji s Ray Banom kreirali su sunčane naočale kroz koje možete snimati, gledati sebe u nekom virtualnom komadu koji možda planirate kupiti ili neki komad namještaja u svom prostoru. Ne čudi stoga ni da je šef Instagrama Adam Mosseri već dvije godine počasni predsjednik Met Gale uz Annu Wintour i sada bivšeg predsjednika Vijeća američkih modnih dizajnera (CFDA), Toma Forda.

Instagramov modni tim predvode bivša modna urednica Eva Chen i bivša buyerica Clara Cornet koje se bave partnerskim odnosima s brendovima te im pomažu da bi što bolje shvatili i naučili koristiti sve prednosti te društvene mreže. Chen je voditeljica modnih partnerstva (Head of Fashion Partnerships) u Instagramovom njujorškom uredu od 2015. godine, a tijekom svoje karijere tamo osmislila je neke od korisnih alata za marketing kao što je primjerice tagiranje artikala s cijenama i linkovima za kupnju koje mogu koristiti svi. Cornet se Instagramu pridružila 2020. godine, radi u pariškom uredu, a njezin je posao usko raditi s Evom Chen kako bi slične prakse koje se koriste u SAD-u kad su u pitanju modna partnerstva primijenila i u Europi. Bit će zanimljivo vidjeti kako je se Šurić uklopiti u ovaj tim i koje će promjene donijeti Instagramu.