H&M STUDIO

H&M predstavio novu kolekciju u pustinji u Sedoni. I to dosta velikim spektaklom

FOTO: PR

H&M je predstavio H&M Studio SS19 kolekciju u sklopu doživljaja imerzivnog teatra u Sedoni u Arizoni

u trajanju od čak tri dana, od 11. do 13. ožujka H&M je predstavio svoju H&M Studio SS19 kolekciju u sklopu doživljaja imerzivnog teatra u gradu Sedoni, u američkoj saveznoj državi Arizoni. Globalna publika ambasadora mode i predstavnika medija pozvani su na sudjelovanje u fantastičnoj priči prema posebno osmišljenom scenariju koji se temeljio na glamuroznoj muzi ove kolekcije, “The Glam Explorer”.

Uzvanici su imali priliku prisustvovati jedinstvenim izvedbama u sklopu kojih je predstavljena kolekcija, kao što su baletni spektakl na vodi u izvedbi skupine Aqualillies, akustična izvedba glazbene skupine The Staves, fiktivno kampiralište i akrobacije na BMX biciklima. Veliko finale obuhvaćalo je posebnu plesnu izvedbu, nakon koje je uslijedio koncert Maggie Rogers u intimnoj atmosferi. Kupci i obožavatelji H&M-a mogli su pratiti cijelo događanje i sudjelovati u njemu putem interaktivnih aktivnosti na društvenim mrežama #HMStudio. Kolekcija će biti dostupna za prodaju u odabranim trgovinama i online od 21. ožujka.

“Želja nam je bila preuzeti ustaljeni modni obrazac i iz temelja ga izmijeniti primjenom načina razmišljanja uobičajenog za zabavnu industriju. Jedinstveni format imerzivnog teatra omogućio je našim uzvanicima, kupcima i obožavateljima da kroče u svijet kolekcije SS19”, ističe Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing and Communication H&M.

H&M Studio SS19 kolekcija nadahnuta je “The Glam Explorer”, glamuroznom pustolovnom muzom koja ne pristaje na to da je odjeća sputava, dok je njezina želja za lutanjima vodi od zavodljivih azurno plavih bazena smještenih na krovovima Sedone, pa sve do divljih pustinjskih krajolika. Događanje su vodila tri izmišljena prijatelja koji su ujedno imali i ulogu domaćina i provodili uzvanike kroz dramaturški inscenirane scene. Imerzivni detalji kao što su tajnovite osobne poruke, inscenirana radio emisija i lažne jutarnje novine umetnuti su kao dio priče kako bi se uzvanike dodatno privuklo u samu naraciju.

“Cilj nam je bio da se naši uzvanici osjećaju kao da su zakoračili u jedan drugi svijet u kojem ne mogu razaznati što je stvarno, a što izmišljeno. Željeli smo ih osloboditi svih inhibicija i potaknuti na međusobnu interakciju, kako bi postali dio jedne priče – te im u konačnici omogućiti da napuste ovo čarobno mjesto s osjećajem nekog novog nadahnuća”, pojašnjava Connie Harrison, Creative Consultant and Immersive Creative Director.

“Kada je u pitanju H&M Studio, uvijek nas iznova nadahnjuje ideja opuštenog glamura. Htjeli smo pokazati kako SS19 kolekcija pristaje bilo kojem glamuroznom istraživaču ili istraživačici, koji samo trebaju odabrati one odjevne predmete koji najbolje odgovaraju njihovoj osobnoj avanturi”, ističe Pernilla Wohlfahrt, Design Director at H&M.

Postava povodom ovog događanja sastojala se od vodećih svjetskih imena iz svijeta imerzivnih izvedaba, koja je obuhvaćala glumce, plesače i modele. Poznata visažistica Isamaya Ffrench osmislila je šminku za sve modne trenutke, pomoću H&M Beauty proizvoda.