Nekad je nužno odabrati stranu
LOOK

Goodbye Bread angažirao je modele s ožiljcima od samoozljeđivanja, reakcije su podijeljenje

FOTO: Instagram

Nakon Asosa koji promovira pozitivnu i realnu sliku o ženskom tijelu sa svojim reklamnim kampanjama, sličan potez napravio je i modni brand Goodbye Bread

Nekolicina velikih modnih brendova prihvatila je trend realne ljepote, koristeći za svoje kampanje plus size modele, ljepotice s vitiligom, celulitom ili strijama. Taj trend na svoj način sada slijedi i online dućan Goodbye Bread.

Za svoju novu kampanju Goodbye Bread primio je sve riječi pohvale zato što angažirali manekenke s ožiljcima od samoozljeđivanja. Naime, neki njihovi modeli su tetovirani i imaju brojne piercinge, a jedan od modela koji je u kampanji ima brojne ožiljke od samoozljeđivanja.

“Ožiljci na tijelu dio su čovjekova životnog puta koji se ne bi smio photoshopirati. Goodbye Bread želi pokazati djevojkama u svijetu da trebaju voljeti sebe takvima kakve jesu i da trebaju odbaciti nerealne standarde modne industrije”, rekao je glasnogovornik Goodbye Breada.

Više od 20.000 lajkova

https://www.instagram.com/p/BknXzt_gKD-/?taken-by=goodbyebread

Fotografija s tim modelom koja je objavljena na Instragramu lajkalo je više od 20.000 ljudi, a neki to smatraju hrabrim potezom. “Sretna sam što se fotofografira slobodno i sa samopouzdanjem bez straha da se pokaže onakva kakva je. Ali kao što bismo trebali prihvatiti da ljudi imaju strije ili celulit, trebali bismo prihvatiti činjenicu i da ona ima ožiljke”, “Modna industrija trebala bi biti otvorena za modele s ožiljcima. To je tako osnažujuće”, “Dobro je za nju što nije dopustila da njezina prošlost definira njezinu budućnost, trebali bismo se međusobno ohrabriti i prihvatiti svoja tijela kakva jesu bez obzira na sve, ”Meni je inspiracija vidjeti model koji ima ožiljke od samoozljeđivanje i čestitam vam jer ju zbog toga niste diskriminirali”, samo su neki od pozitivnih komentara.

Podijeljenje reakcije

No, neki se boje da bi to moglo dovesti do toga da se samoozljeđivanje postane praksa među djevojkama, odnosno da bi ih se na taj način moglo potaknuti na samoozljeđivanje.

“Mislim da je lijepa. Zašto se onda reže? Možda joj je potrebna pomoć?”, ”Nekim ljudima bi ovo mogao biti poticaj da se počnu samoozljeđivati. Ne kažem da ona ne treba voljeti sebe, no neki bi ljudi koji pate od tog sindroma mogli bi dodatno nastradati”, ”Ovo može biti dobar način da ljudi s ožiljkom prihvate svoje tijelo takvo kakvo je, ali bojim se da bi zbog takvih kampanja to moglo postati normalno”, komentirali su protivnici takve kampanje

No, Asimoula Georgiadi, suosnivačica brenda, branila je angažiranje takvih modela. ”Vjerujemo ako ne photoshopiramo ožiljke, radimo važan korak prema poticanju tjelesne pozitivnosti i samopouzdanja. Pokazujemo svim djevojkama diljem svijeta koje prolaze kroz sličnu situaciju da su lijepe bez obzira na to što prolaze. Goodbye Bread nije samo trgovina, mi smo zajednica djevojaka i važno je da naši postupci slave individualnost i osnažuju djevojke da budu takve kakve jesu”.