BEAUTY VIJESTI

Glossier predstavlja još jednu liniju, a poznata urednica radi na čak sedam novih mirisa

FOTO: Instagram (@glossier, @carineroitfeld)

Glossier ima novu liniju Glossier Play, a Carine Roitfeld radi na prvoj kolekciji mirisa

Iz beauty svijeta stižu nove vijesti koje uvijek rado popratimo, pogotovo kad su u pitanju brendovi koje volimo. Brend Glossier koji je je svoje poslovanje započeo kao blog, toliko je uspješan da je najavio i pokretanje nove linije Glossier Play. Modna urednica časopisa CR Book nakon godina uredništva i suradnji napokon radi na svojem brendu

POZNATI BREND NAJAVIO LANISIRANJE NOVE LINIJE

Iako su škrtarili na informacijama, dali su nam do znanja da će novi brend Glossier Play lansirati već u ožujku. Dodali su kako su na njoj radili čak dvije godine i kako bi uskoro trebala ugledati svjetlo dana. Njihova objava na Twitteru zbunila je mnoge jer su napisali kako jedva čekaju da vidimo, dodirnemo, čujemo, isprobamo i poigramo se s onim što dolazi, pa su se mnogi šalili da su u pitanju možda seksi igračke. Zapravo nemamo pojma o čemu se radi, a vizualni identitet nam govori da bi možda moglo biti nešto prirodno s obzirom na to da je na vizualima dosta zelene boje.

BIVŠA UREDNICA PARIŠKOG VOGUEA RADI NA MIRISU

Ako ste se pitale što radi Carine, nedavno je dala veliki intervju za časopis New York Times u kojem je između ostalog otkrila da se nakon gomilu suradnji odlučila napraviti vlastiti miris. Dodala je kako je uvijek bila osjetljiva na mirise, a jednom prilikom je čak slijepo testirale oko stotinu vodki te je po mirisu točno znala o kojim brendovima se radi. Deset godina uredništva u francuskom izdanju časopisa Vogue naučilo ju je da je oglašavanje za parfeme uvijek najteže. Ako pokažeš bočicu izgledaš kao oglas, ako govoriš o mirisu jako ga je teško opisati riječima. Stoga će sa svojim mirisima ispričati priču koja se krije iza njih.