Fosca je novi hrvatski brend usmjeren na žene i održivu modu. Upravo ima i novu kolekciju
Fosca je novi brend koji predstavlja snažnu ženu koja ima jasne stavove
Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci
Ime brenda: Fosca
Iza brenda stoji: Iza brenda stoji mag.ing.des.text. Klara Ivanović. Nakon završetka magisterija na odjelu Dizajna tekstila, dizajnerica Klara Ivanović svoj put djelovanja usmjerila je, osim kroz dizajn odjeće, i kroz dizajn tekstila. Uzorci koje dizajnerica crta sve više su traženi, pa je odlučila proizvesti kolekciju koja se zasniva na etičkim i održivim standardima.
Brend se bavi: crtanjem uzoraka i ilustracija za tekstil koji se koristi za modu i dekorativni program u dizajnu interijera. Uzorci koje dizajnerica crta dijele se u nekoliko skupina. Oni mogu biti ekskluzivni, crtani tradicionalnim tehnikama ili digitalno. Klijent može otkupiti autorski uzorak ili naručiti da se crta po njegovim kriterijima. Osim uzoraka i ilustracija koje dizajnerica nudi kroz suradnje s dizajnerima i brendovima, njen brend Fosca nudi modne kolekcije koje su zasnovane na održivosti i etičnosti.
Brend je nastao: unazad nekoliko mjeseci, dakle u 2020. Fosca je doista snažno ime, objedinjuje sve ono što brend uistinu je, a njeno preneseno značenje je more čuda.
Fosca predstavlja snažnu ženu koja ima jasne stavove. Upravo lice takve žene prikazuje stajališta brenda i prenosi snažnu poruku o etičnosti i održivosti u modi. Sve više se govori o etičkoj modi i održivosti. Etička moda odnosi se na sve proizvodne cikluse u proizvodnji tekstila i odjeće a definira je ekološka održivost, poštivanje temeljnih ljudskih prava, kvaliteta i transparentnost.
Stvari se mogu razgledati i kupiti: na Instagramu @foscahr , Facebooku, ili web stranici.
Cijene se kreću: od 200 pa do 3200 kuna ovisno o kojem se proizvodu radi.