Nekad je nužno odabrati stranu
Look

Douglas je danas predstavio novi, osvježeni imidž brenda. Imaju i novi super logo

FOTO: douglas / instagram

Douglas, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca industrije ljepote u Europi, danas je u Düsseldorfu predstavio novi, osvježeni imidž brenda za Njemačku i 16 drugih europskih zemalja. Novi logotip, misija tvrtke i vizualni izgled brenda ključne su značajke potpuno izmijenjene brend strategije

Cilj njihove nove strategije je daljnje učvršćivanje položaja i ugleda koji Douglas ima na tržištu, što, između ostaloga, planiraju postići oživljavanjem identiteta brenda. Strategiju je pokrenula izvršna direktorica Tina Müller, a za potrebe strategije osmišljena je i ključna riječ #FORWARDBEAUTY.

Prema njezinim riječima: „Tržište ljepote podložno je stalnim promjenama, a Douglas je ključni pokretač ove promjene. U posljednjih nekoliko mjeseci uložili smo značajna sredstva u razvoj našeg poslovanja, sve s ciljem jačanja i širenja vodeće tržišne pozicije u Europi“, izjavila je Müller te istaknula: „Novom brend strategijom želimo osigurati kontinuiranu vidljivost modernizacije Douglasa, što je iznimno važna okosnica strategije #FORWARDBEAUTY.”

Od sada će platforma za trgovinu putem interneta douglas.de, internetske prodavaonice na 14 europskih tržišta, kao i Douglasovi digitalni kanali biti predstavljeni u novom izdanju. Više od 2000 trgovina u Europi trebale bi biti preuređene do kraja 2019., što uključuje implementaciju novog logotipa. Krajem rujna može se očekivati otvorenje renovirane centralne prodavaonice u Frankfurtu, najvećeg Douglasovog prodajnog mjesta u Europi.

Novi logotip kombinira tradiciju s modernom estetikom

Logotip, koji je osmislio dizajnerski tim Peter Schmidt Grupe iz Hamburga, spaja Douglasova tradicionalna obilježja s modernom estetikom. Što se tiče vizualnog dijela, ostavili su prepoznatljivu zelenu boju mente, a promijenili su izgled i oblik slova.

„Novi logo Douglasa je prestižan je i moderan. Reakcije naših kupaca na novi logotip do sada su bile vrlo pozitivne. Zrači samopouzdanjem koje želimo ojačati kod naših kupaca i ocrtava karakter novog Douglasa”, rekao je Lucas van Eeghen, glavni direktor marketinga tvrtke Douglas, objasnivši kako velika slova logotipa izražavaju snagu i samopouzdanje, dok isprepletena slova “D” i “O” simboliziraju bliskost i lojalnost koje Douglas vežu s njihovim kupcima. Nova misija tvrtke također je segment Douglasovog inovativnog strateškog pozicioniranja, a glasi nekako ovako: “Potičemo vas i nadahnjujemo da budete samopouzdani u odabiru svojeg tipa ljepote”.

Van Eeghen je naveo kako u Douglasu žele potaknuti i nadahnuti svoje kupce da prepoznaju vlastitu ljepotu i steknu samopouzdanje. „U svemu što radimo, mi nismo usmjereni isključivo na trenutne želje naših kupaca, već nastojimo predvidjeti njihove potrebe u budućnosti. To je jedini način da transformiramo Douglas od premium trgovine u premium brand”, tvrdi.

Peter Lindbergh fotografira međunarodne top modele za Douglas

Promjene u vizualnim rješenjima predstavljaju treći element nove brend strategije. Peter Lindbergh, svjetski poznat kao fotograf slavnih osoba, snimio je crno-bijele fotografije koje naglašavaju prirodnu ljepotu top-modela Care Delevingne, Amber Vallette, Alexe Chung, Lineysa Montero i Jona Kortajarene.

Fotografije kampanje koriste se u Douglasovim prodavaonicama, na internetskoj trgovini te digitalnim kanalima. Implementacija nove strategije brenda odvija se postupno. Douglas ulaže više od deset milijuna eura u novu strategiju brenda.