Novitet

Dolazak Tom Ford makeupa u Hrvatsku jedna je od najvažnijih beauty vijesti 2019. Evo i zašto

US fashion designer Tom Ford arrives for the 2019 CFDA fashion awards at the Brooklyn Museum in New York City on June 3, 2019. (Photo by ANGELA  WEISS / AFP)
FOTO: ANGELA WEISS / AFP

Tom Ford Beauty stiže i u Hrvatsku

Prije nekoliko je dana stigla i službena potvrda – 21. prosinca u poslovnicu Müller na glavnom zagrebačkom trgu otvara se prvi Tom Ford Beauty counter u regiji, koji će uz kultne mirise iz Signature i Private Blend kolekcije napokon predstaviti i Tom Ford makeup asortiman. S obzirom na to da se radi o jednom od najpoželjnijih beauty brendova uopće, iza kojeg stoji svestrani kreativac i čovjek čija poslovna vizija služi kao inspiracija nadolazećim generacijama, svoje zadovoljstvo nismo ni pokušale kriti. Parfemi i šminka koje potpisuje svojim imenom, već odavna pripadaju kategoriji najpoželjnijih.

 

Kako i ne bi, kada im je kreator jedan od najzanimljivijih tipova na svjetskoj modnoj sceni: vegan koji koristi krzno u kreacijama, bivši partijaner kultnog kluba Studio 54 koji je u tri desetljeća dugoj vezi s Richardom Buckleyjem (imaju 7-godišnjeg sina Alexander Johna) te Amerikanac koji živi u Italiji.

I dok odbrojavamo dane do kraja tjedna i prvog susreta s proizvodima na policama dućana, odlučile smo se prisjetiti poslovnog puta 58-godišnjeg Toma Forda, široj javnosti inače najpoznatijeg kao glavnog kreativnog direktora modne kuće Gucci s početka 90-tih godina prošlog stoljeća.

Čovjek koji je Gucci učinio prestižnim brendom

Rođen je u glavnom gradu američke savezne države Teksas, Austinu, ali većinu je djetinjstva proveo u gradu Santa Fe, u državi New Mexico. Tijekom tinejdžerskih se godina odselio u New York, gdje je kasnije pohađao New York University (smjer povijest umjetnosti) i prestižni Parsons School of Design (smjer arhitekture), a već je odabir fakulteta nagovijestio širu kreativnu tematiku kojom se u konačnici i bavio.

Godina 1990. označila je prekretnicu u njegovoj karijeri jer upravo tada odlučuje prihvatiti ponudu kuće Gucci da u Milano dođe raditi kao dizajner ženskih kolekcija. Dvije godine poslije došao je na čelo cijelog dizajnerskog tima, a onda je postao i kreativni direktor, da bi u konačnici Gucci doveo do titule jednog od najunosnijih luksuznih brendova svijeta.

Proslavio se savršeno krojenim odijelima za muškarce, kao i raskošnim, ali ujedno i seksepilnim toaletama za žene, pa su kreacije s njegovim potpisom tako redovito bile među najzastupljenijima na svim relevantnim crvenim tepisima Hollywooda; sjetite se samo glumice Charlize Theron u dugoj zlatnoj haljini s kristalićima na Oscarima 2004. ili Gwyneth Paltrow u jednostavnoj bijeloj haljini ravnog kroja koju je odjenula na dodjelu nagrade Oscar 2012.

Svoju je prepoznatljivu estetiku njegovao od samih početaka, a ostao joj je vjeran do danas, čemu svjedoči i jedna od njegovih posljednjih kreacija koje smo imali prilike vidjeti na crvenom tepihu, elegantna bijela haljina koju je glumica Jodie Comer odabrala za ovogodišnju dodjelu nagrada Emmy.

Naočale, parfemi i ruževi kao formula za uspjeh

Nakon što se apsolutno etablirao i sa svojim matičnim brendom napravio gotovo sve što je mogao, odlučio se pokrenuti vlastiti brend, TOM FORD. Njegova je samostalna priča krenula 2006. kolekcijom dioptrijskih i sunčanih naočala koje, su, pogađate, ponovno nosili svi od Johnnyja Deppa do Angeline Jolie, a nastavila se lansiranjem brenda TOM FORD BEAUTY. Kuća TOM FORD danas se sastoji više od 150 dućana diljem svijeta u kojima se prodaje odjeća, modni detalji (naočale, torbe, kožnata galanterija), cipele, parfemi, makekup…

Ako već do tada nije bilo jasno da Tom Ford ništa ne radi polovično, kao i to da uspije u svakom području kojeg se prihvati, nakon lansiranja kolekcije niche parfema sumnje više nije bilo. Njegov prvi parfem Black Orchid (2006.) nastao u suradnji s kućom Estée Lauder je postao prodajni hit i danas uživa već kultni status. Kao posljedica tog uspjeha, svaki se novi parfem s njegovim potpisom očekuje s velikim nestrpljenjem, a poželite li koji kupiti, možete računati na to da biste mogli naići na listu čekanja. Trenutno svi pričaju (i žele) miris za muškarce i žene super imena Fucking Fabulous iz Private Blend kolekcije.

U trenutku u kojem je najavio da kreće s kolekcijama makeupa, pitanje više nije bilo hoće li ona postati hit ili ne, već eventualno koliki će točno hit postati. Pogledati li, primjerice, neki od popularnih videa u kojem poznate žene otkrivaju svoje beauty favorite, velike su šanse da će među njima biti i neki iz TOM FORD asortimana, baš kao što je bio slučaj s Margot Robbie, Ashley Graham i Reese Witherspoon.

Tom Ford kolekcija ruževa “Lips&Boys” lansirana je 2014. (dolazi i u zagrebački Müller) i dan danas je bestseller linije. Ford je nijanse ruževa nazvao po nekom od muškaraca koji ga inspiriraju, a najtraženija nijansa bio je i ostao ruž nazvan po omiljenom mu glazbeniku Drakeu.

A jesmo li spomenule da je, uz sve nabrojano, našao vremena i za otvaranje filmske produkcijske kuće Fade To Black, režiranje svog hvaljenog i nagrađivanog debitantskog filma s Julianne Moore i Colinom Firthom, A Single Man, a onda i postao predsjednikom CDFA-a, organizacije koja organizira Tjedan mode u New Yorku. Talenti Toma Forda, čini se, ne poznaju granice.

Pripremile smo i našu galeriju s TOM FORD Beauty proizvodima koje što prije želimo u svom kozmetičkom asortimanu i koje ćemo ove subote u Mülleru među prvima tražiti.

8 razloga zašto je dolazak TOM FORD makeupa beauty vijest 2019.

Sadržaj nastao u suradnji s Orbico Beauty