Dok smo se mi pitali zašto nije na Met Gali, Rihanna je pisala povijest. Počinje njezina era
Svijet je sinoć obišla svijet da Rihanna postaje prva žena s vlastitim brendom unutar LVMH grupacije
Kao što se već nagađalo ranije ove godine, jučer je potvrđeno da Rihanna dobiva vlastiti brend unutar LVMH grupacije. Brend će se zvati Fenty Maison, a Rihanna će time postati prva žena s originalnim brendom unutar LVMH-a kao i prva crnkinja na vrhu jednog brenda u ovoj korporaciji.
Uzmite u obzir da je LVMH ili punim nazivom Louis Vuitton Moët Hennessy, najveća luksuzna modna grupacija na svijetu koja je vlasnik brendova kao što su Dior, Givenchy, Celine i Fendi, a Fenty Maison je prva originalna modna kuća koju su osnovali još od 1987. kad je osnovan Christian Lacroix.
POVIJESNI POTEZ ZA LVMH
Grupacija poput LVMH-a puno toga prepušta moći imidža. Prošle su godine Phoebe Philo zamijenili s Hedijem Slimaneom na čelu kuće Celine, Nicolasu Ghesquièreu dali su da vodi Louis Vuitton što zbilja radi sjajno, razdvojili su Mariju Graziju Chiuri i Pierpaola Picciolija koji su bili sinonim za Valentino kako bi nju postavili na čelo Diora. Međutim, ovaj put su vodstvo odlučili prepustiti osobi koja možda nema imidž u dizajnerskom svijetu, ali ima u svakom drugom pogledu.
Glava LVMH-a, Bernard Arnault, dao je Rihanni potpunu kreativnu slobodu nad Fenty Maisonom unatoč tome što nema dizajnerskog iskustva, a dizajnirala je tek donje rublje i streetwear za Pumu. No, uspjeh te linije koju prije svega karakterizira dostupnost ženama različitih boja kože i oblika tijela, ono je što LVMH-u jamči uspjeh.
S različitošću su u povijesti zaista imali problema i to posebno s položajem žena. Maria Grazia Chiuri prva je žena na čelu Diora u njegovoj 72-godišnjoj povijesti, a Clare Waight Keller prva žena na čelu Givenchyja u njegovoj povijesti koja traje 67 godina. Pa eto, Rihanna je sada prva žena koja je osnovala brend unutar grupacije i prva crnkinja s brendom u vlasništvu LVMH-a.
SVE JE POČELO S FENTY BEAUTY
“Svi znaju Rihannu kao sjajnu pjevačicu”, rekao je Arnault u priopćenju za medije, “ali kroz partnerstvo u brendu Fenty Beauty, otkrio sam da je prava poduzetnica, CEO i izvrsna voditeljica.” Rihanna je Fenty Beauty pokrenula u suradnji s LVMH-om 2017. godine, a u prvom je mjesecu zaradila 72 milijuna dolara što je više nego što su zaradili brendovi Kylie Cosmetics, Benefit, Urban Decay, KKW Beauty i Nyx.
Osim toga, Fenty Beauty je magazin Time iste godine proglasio jednim od najvećih izuma godine upravo zato što je predstavio oko 50 nijansi pudera i korektora među kojima su svoje nijanse mogle naći i crnkinje, a ne samo bijelkinje kao što je i dalje slučaj kod većine beauty brendova. Rihanna je tim potezom utjecala na niz brendova koji su nakon nje počeli uvoditi raskošne palete nijansi za sve boje kože.
U Fenty Maisonu će, ne sumnjamo, činiti isto. Sjetimo se samo rujanske revije donjeg rublja Savage x Fenty koju su nosili modeli raznih oblika tijela pa i dvije trudnice. Rihanni su različitost i dostupnost svim ženama bez iznimke na prvom mjestu.
Fenty Maison nudit će odjeću, cipele i modne dodatke, a prve komade vidjet ćemo za nekoliko tjedana. Za sada je predstavljen tek logo kojeg čini bijeli stilizirani Fenty natpis i plava pozadina.