MODA

Dok ih Forbes i Vogue hvale, Fox se narugao hrvatskom Tribute Brandu

U tobože satiričnom programu Not The News, Fox se narugao digitalnoj odjeći

FOTO: screenshot

U tobože satiričnom programu Not The News, Fox se narugao digitalnoj odjeći

Na kanalu WFXB televizije Fox prije dva dana osvanula je nova epizoda satirične emisije Not The News u kojoj ne baš duhoviti voditelji ismijavaju digitalnu odjeću. Konkretno, odabrali su Instagram profil Danielle Loftus koja ga koristi isključivo za fotografije na kojima nosi digitalnu odjeću i krenuli ga analizirati. Najviše pažnje privukla im je ružičasta digitalna haljina koja je nastala u suradnji američke kuće Carolina Herrera i hrvatskog brenda digitalne odjeće Tribute Brand.

I dok je Foxovim voditeljima to možda smiješno, Tribute Brand gradi ozbiljan posao kao jedan od pionira digitalne mode. U rujnu je svijet obišla vijest o spomenutoj digitalnoj Carolina Herrera haljini koju možete skinuti putem aplikacije i nositi sasvim besplatno. Haljina je inspirirana jednom od haljina koju je u posljednjoj kolekciji za Carolinu Herreru kreirao kreativni direktor Wes Gordon, a kojom je ujedno i proslavljeno 40 godina postojanja ove američke modne kuće. Originalnu haljinu vidjeli smo u rujnu na Tjednu mode u New Yorku, a digitalnu verziju potom su u suradnji s CH timom izradili Gala Marija Vrbanić, Filip Vajda, Marina Jukić i Igor Lipovac iz hrvatskog brenda Tribute.

To nije njihov prvi digitalni rad za neku veliku modnu kuću. U lipnju je objavljen i njihov rad za kuću Jean Paul Gaultier, a radilo se o digitalnoj verziji kombinacije iz kolekcije visoke mode koju je za JPG kreirala Chitose Abe, osnivačica i dizajnerica modne kuće Sacai. Uz to, o njihovim digitalnim komadima pisali su Forbes, Vogue, Dazed, New York Post, Hypebeast i niz drugih.