NOVI BREND

Sestre Andreja i Sanja Bistričić pokrenule su novi brend koji spaja modu i multimediju. Upoznajte ga

FOTO: sanja bistričić

Brend Ra’ah pokrenule su dvije sestre

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: Ra’ah

Iza brenda stoje: dizajnerica Andreja Bistričić koja ima modni brend Dioralop i sestra Sanja Bistričić, multimedijalna umjetnica u Hrvatskoj.

sanja bistričić

Brend se bavi: U nastojanju da bude multidisciplinaran, ovaj će se kolektiv usredotočiti na eksperimentalni pristup stvaranju. Kombinirajući modu i multimediju, fokus je stavljen na spontane suradnje i neočekivane oblike izražavanja.

Brend je pokrenut: početkom 2020. godine.

Brend smo pokrenule jer: želimo istraživati hibridne oblike nadahnute različitim osobnostima, dobima, kulturnim razlikama i porijeklom u svrhu promicanja ljudskih vrijednosti. Ra’ah je vizualno stanje uma preplavljeno raznolikošću koje stvara nove materijalna kompozicije.

sanja bistričić

Za sada su ostvarile suradnju s našim umjetnikom i glazbenikom Petrom Dundovom za kojeg ih veže dugotrajno prijateljstvo. Oduvijek su bile zainteresirane za inovativne načine stvaranja i spajanje različitih osjećaja u korisnu ideju. Stvar je spontano izašla kroz improviziranu audio sesiju koju su uspjele dekonstruirati i transponirati u fizički format.

Isto tako, istom je zvučnom materijalu dodijeljen vlastiti vizualni jezik u video formatu. Ovaj način suradnje učinio im se fascinantnim i otvorio vrata novim praksama istraživanja zvuka, slike i mode – kroz višedimenzionalno izražavanje i interakciju.

Može se razgledati i kupiti: Brend možete pratiti na Instagramu, a kolekciju s Petrom možete kupiti ovdje.

Cijene se kreću: Cijene se kreću od 70 funti za majice s kratkim rukavima i 100 funti za deblje majice s dugim rukavima.