VIJEST

Dirnule su nas multikulturalne ljubavne priče iz Pariza u novoj Balenciaga kampanji

FOTO: @balenciaga

Nova kampanja modne kuće Balenciaga je oda Parizu i ljubavnim pričama, ali na nov i svjež način

Kreativni direktor Demna Gvasalia predstavio je novu kampanju za modnu kuću Balenciaga. Riječ je o kampanji za jesen/zimu 2019. koja je snimljena na ulicama Pariza, a glavnu ulogu imaju parovi koji su partneri i u stvarnom životu bez obzira na seksualno opredijeljenje i rasu.

Kampanju je snimio fotograf Greg Finck, a poanta je bila da se prikažu svi oni klišejizirani ljubavni trenuci na pariškim ulicama o kojima maštamo ili ih viđamo na Instagramu u već prepoznatljivoj Gvasalia estetici. Naime, Gvasalia je poznat po tome da je legendarnu modnu kuću približio mlađoj publici te ju učinio jednom od najprofitabilnijih modnih kuća uopće. Tako su u prvom planu prikazane upečatljive siluete postignute voluminoznim jaknama i kaputima te velike torbe koje asociraju na vrećice za trgovinu. Naravno da iza toga stoji i dublja poruka, Gvasalila je spomenute torbe iskoristio kao simboliku kako se Balenciaga ovom kampanjom obraća svojim stvarnim kupcima koji vole modu i kupuju njegovu odjeću. U galeriji pogledajte fotke iz kolekcije.