Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

HRVATSKA MODA

Digitalne ilustracije kao kampanja nove kolekcije vjenčanica Ivana Alduka. Naravno da smo se čule s njim

Ivan Alduk odlučio se za totalno drugačiji način prezentiranja svoje nove kampanje vjenčanica za jesen/zimu. Riječ je od digitalnim modnim ilustracijama, a mi smo saznale sve o tome

Kada si toliko dugo na modnoj sceni kao Ivan Alduk trudiš se svakom novom kolekcijom i kampanjom nadmašiti sve ono što si radio prije toga, pa tako i kada je riječ o vizualnom predstavljanju kolekcije. Kako nam Ivan kaže: “Želio sam doskočiti kreativnoj zasićenosti, i umjesto klasičnih fotografija kao medija kampanje ponuditi nešto novo i kreativno.” Tako je nakon dosta razmišljanja došao na ideju da to ovoga puta budu digitalne ilustracije koje je napravila kanadska ilustratorica Janice Sung.

Ideja o ilustracijama

Ono što me prvo zanimalo jest kako je uopće došlo do takve suradnje? “Dugo sam razmišljao kako napraviti neki kreativni odmak što se tiče predstavljanja kampanje. U glavi sam imao svoje skice kreacija i razmišljao kako da njih kreativno uobličim u vizualno atraktivnu i zanimljivu priču, no spontano se nametnulo da to ipak budu modne ilustracije. Budući da pratim rad ilustratorice Janice Sung, koji je blizak estetici moga brenda, odlučio sam joj se javiti i predložiti suradnju. Od toga dana sve se događalo jako brzo. Već nakon 48 sati smo imali potpisani ugovor, a u roku od 2 tjedna smo napravili kampanju na koju sam jako ponosan i sretan što je mogu predstaviti.”

Naime, Alduk je, kako govori, ilustratorici slao fotografije modela vjenčanica kao i materijala kako bi se modeli što vjerodostojnije predstavili, a Janice je u potpunosti prepustio kreativnu slobodu oko stila ilustracija. Kako nam sam dizajner kaže: “Mišljenja sam da kampanja služi kao informacija da je proizvod gotov te prvenstveno mora vizualno zaintrigirati publiku i potencijalnog kupca, a dolaskom u naš showroom svaka klijentica ima priliku i isprobati modele koji će biti skrojeni po mjeri.”

O kolekciji

Riječ je naime, o mini kolekciji od 6 modela vjenčanica za sezonu jesen/zima koja je svojevrsna nadopuna onoj prethodnoj. Kao i uvijek, kada su Aldukove vjenčanice u pitanju, riječ je o izrazito ženstvenim i senzualnim krojevima koji laskaju figuri – od sirena, preko A forme do raskošnih princeza krojeva, no fokus je ovoga puta stavljen na teksture tkanina koje su raskošnije nego ikad. Vjerujem da se svi sjećate prekrasne plave raskošne haljine u kojoj se Izabel Kovačić pojavila na vjenčanju španjolskog nogometaša Sergia Ramosa, koju je također dizajnirao Alduk. Zbog velikog interesa za taj model, Alduk je odlučio ovu haljinu napraviti i u bijeloj varijanti tako da će buduće mladenke moći upravo u ovom modelu zablistati na svoj najsretniji dan.

Cijene vjenčanica se kreće od 7 do 10 tisuća kuna, a rade se po mjeri klijentica uz željenu personalizaciju. Kolekcija je već dostupna za isprobavanje u Alduk showroomu u Palmotićevoj ulici.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba