Noviteti

Diesel ima novu kampanju i novu kolekciju u dućanima. Imamo sve ključne komade

Dieselova arhiva poslužila je kao glavni izvor inspiracije za kolekciju proljeće 2020.

Ako ste 90-ih nosili DIESEL živjeli ste uspješno. Jednostavno. Naime, slavni DIESEL slogan For Successful Living kreiran je ranih 90-ih godina, a osnivač modne kuće – Renzo Rosso želio je frazu koja će ostati bezvremenska, iskrena i snažna. Fraza od tri riječi uhvatila je Rossovu viziju: ironiju, provokaciju, ekscentričnost i kič.

Iako je fraza For Successful Living bila dio DIESELove komunikacije cijelo vrijeme, dotičući se kontroverznih i osjetljivih tema kao što su rasa, oružje i religija, DIESEL se vraća svojem početku, svojoj srži, slaveći svoj temeljni proizvod – TRAPER: upoznavajući nove generacije s originalnim porukama DIESELa, podsjećajući svijet da živjeti uspješno znači ostati vjeran sebi te se ne shvaćati previše ozbiljno.

Kampanja za proljeće/ljeto 2020 redatelja François Rousselet-a prikazuje glumca superheroja koji ima težak dan i ne uspijeva odigrati zadanu scenu. Nakon što je završio sa scenom ( ili bolje rečeno, nakon što je iscrpio filmskog redatelja), vraća se do svoje prikolice u kojoj se presvuče u svoju DIESEL traper uniformu.

Odmah izgleda opuštenije i čini ono što nije mogao na filmskom setu jer je sada potpuno prirodan i svoj.

S novom kampanjom stigla je i Diesel kolekcija za proljeće sa stavom work hard—but play harder. Kolekcija za proljeće dolazi s dvije inspiracije. Prva je vezana uz workwear dizajn modernizirane uniforme koji se izvorno pojavio u Dieselovoj kolekciji 1990-ih godina. Druga je usmjerena prema underground estetici i grafikama – s fokusom na snažan dizajn, upečatljive motive, tie-dye efekt i all-over maskirni print.

 

Osim toga, tu su i utility elementi – u narančastoj boji do color blockinga. Slojevitost je ključna kao i metalni dodaci. Istaknute boje su crna, maslinasta i maskirna. Vintage tkanine osvježene su modernim tehnikama.

U Diesel proljetnoj kolekciji dodani su svevremenski artikli, bomber jakne s kapuljačom i motokros odijelo koji se oslanjaju na vojnu i atletsku estetiku.

“SECOND LIFE”

U prvom proljetnom valu prisutni su artikli pod nazivom “Second Life”.

Koncept “Second Life” bazira se na transformaciji i mnogi odjevni predmeti mogu biti nošeni na više načina – poput odvojivih rukava na jakni ili nogavica hlača.

Drugi proljetni val kolekcije više je fokusiran na vizualni izgled s klubskom vibrom – što je i sama jezgra Diesela. Printovi i uzorci imitiraju efekt optičke iluzije i kreću se u rasponu od tie-dye, all-over maskirne pa sve do psihodeličnih boja i izrazito kontrastnih crno-bijelih nijansi.

TRAPER

DIESEL se vraća svojem početku, svojoj srži, slaveći svoj temeljni proizvod – TRAPER: upoznavajući nove generacije s originalnim porukama DIESELa, podsjećajući svijet da živjeti uspješno znači ostati vjeran sebi te se ne shvaćati previše ozbiljno.

Kada govorimo o trapericama, boja je u fokusu u svim Diesel traper linijama (uključujući Jogg Jeans). Značajan je naglasak na dimenzionalnosti i slojevima s poderotinama koje omogućuju prikaz kontrastnih/obojanih podloga.

MODNI DODACI

Proljetni Diesel modni dodaci su funkcionalni s neizostavnom dozom ironije. Tenisice su raznobojne, a torbe – prijenosne – dolaze kao pouche torbe ili torbe oko struka naglašavajući utility estetiku.