NOVI BREND

DermaWise je prvi hrvatski brend namijenjen održavanju i vraćanju tonusa vaginalnih mišića

Pokrenula ga je žena s višegodišnjim iskustvom na rukovodećim pozicijama u najvećim svjetskim korporacijama

FOTO: PR

Pokrenula ga je žena s višegodišnjim iskustvom na rukovodećim pozicijama u najvećim svjetskim korporacijama

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Ime brenda: DermaWise

Tko: Dubravka Mandić (51), vlasnica i osnivačica brenda DermaWise, ekonomistkinja s više od 20 godina iskustva na rukovodećim pozicijama, od kojih su neke bile u najvećim svjetskim korporacijama – Nestle i Peugeot Citroen. Do prije par godina, moj poslovni put i karijera uvijek su bili vezani uz komercijalu. Tijekom posla stekla sam višegodišnje iskustvo u upravljanju procesima i rukovođenju ljudima kako u FMCG -u, tako i u automobilskom sektoru i to kroz dvostruku kompetenciju, rad na terenu i rad u centrali, u multikulturalnom okruženju, te upravi multinacionalne tvrtke, Peugeota u Parizu. Proizvodnja kozmetike je svakako zaokret u karijeri, ali u mom slučaju i vrlo promišljen zaokret baziran na ljubavi, znanju i podršci mog profesionalnog razvojnog tima i na tim vrijednostima temeljimo rast, razvoj i neprestano ulaganje u inovacije i pružanje kvalitetnih i učinkovitih proizvoda.

Što: DermaWise je prvi proizvođač koji je na tržište Hrvatske stavio proizvod u potpunosti proizveden u Hrvatskoj, koji je namijenjen održavanju i vraćanju tonusa vaginalnih mišića. Radi se o gelu VaGel. Namijenjen je mladim mamama, ženama starijim od 30 godina, ženama koje su ušle u perimenopauzu ili menopauzu, odnosno svim ženama koje osjećaju posljedice starenja mišića zdjeličnog dna, ali i onima koje žele djelovati preventivno ili onima koje samo žele unijeti neku novu iskru među svoje plahte. VaGel je proizvod koji voli ženu i kojeg od milja zovem ‘žensko zdravlje’. To je proizvod usmjeren na rješavanje i prevenciju ženskih problema o kojima se šuti, kao što su smanjenje vaginalnog tonusa, elastičnosti, suhoća rodnice, smanjenje zadovoljstva tijekom odnosa.

Naše klijentice su vrlo zadovoljne VaGel-om koji djeluje kao pomlađivač, jedna vrsta ambasadora mladosti ženskih reproduktivnih organa i jako smo zadovoljni što smo ga uspjeli ponuditi ženama u Hrvatskoj. Osim VaGel-a lansirali smo još dva proizvoda koji posvjetljuju, odnosno uklanjaju tamne hiperpigmentacijske promjene, širokog spektra porijekla od kojih je Gel za posvjetljivanje osjetljivih dijelova tijela posebno formuliran za posvjetljavanje intimne zone pa je odličan za uklanjanje ožiljaka i mrlja od depilacije, uraslih dlačica ali i za posvjetljivanje cijele perinealne i perianalne zone.

Svi naši proizvodi su ispitani i učinkovitost im je dokazana. Jako nam je bilo važno potvrditi djelotvornost jer na tržištu ima veliki broj preparata koji obećavaju čudotvorne rezultate bez ikakvih napravljenih studija. Mi stojimo ponosno iza naših proizvoda. VaGel nam je ispitan pod nadzorom ginekologa. Nakon 28 dana redovite primjene, testna grupa je pokazala povećanje vaginalnog tonusa i elastičnosti kod 80 posto ispitanica, dok ih je 70 posto istaknulo da ima izražen osjećaj sužavanja vagine.

Kod njih čak 100 posto je potaknuto prirodno vlaženje. Gel za posvjetljivanje i korekciju tamnih mrlja i Gel za posvjetljivanje osjetljivih dijelova kože su potvrđeni instrumentalnim, odnosno use testom. Kod 95 posto osoba smo nakon 28 dana redovite primjene imali pozitivan rezultat u smanjenju širokog spektra tamnih mrlja. Prezadovoljni smo što imamo tako učinkovite proizvode. U formulacijama pažljivo biramo i koristimo samo visokokvalitetne. provjerene sirovine..

Kada: Kozmetika je oduvijek bila dio mojih interesa, ali tek kad sam napustila posao u PSA Grupi i napravila odmak od korporacijskog svijeta, shvatila sam da imam dovoljno predznanja i puno želje da se okušam i na ovom polju. Imala sam sve vrijeme samo za sebe i odlučila sam ga maksimalno iskoristiti da se dodatno educiram. Bila sam na pravom mjestu jer Pariz nudi ogroman broj tečajeva, seminara, radionica na kojima možete naučiti jako puno. DermaWise posluje nepunih godinu dana i zapravo smo na početku. Ispred nas je zahtjevni izazov pozicioniranja kao inovativnog, kvalitetnog, sigurnog i učinkovitog domaćeg proizvođača. Mlada smo firma, cilj nam je širiti proizvodnu gamu i dodatno ulagati u proizvodne kapacitete i opremu, a osim toga, trenutačno pregovaramo o izvozu na neka veća europska tržišta. Svaki novi proizvod u asortimanu je izazov i zahtjeva prilagodbe u cjelokupnom poslovanju, ali kad imate jasnu viziju što želite, gdje idete i kad se okružite sa stručnom ekipom koja vas aktivno prati, sve je lakše.

Zašto: Mlada smo, energična i inovativna tvrtka koja okuplja mali, ali stručni tim. Naša je vizija proizvodnja specifičnih, prije svega blagih a učinkovitih proizvoda koji su namijenjeni zdravlju, a potom zabavi i ljepoti. Be Wise, Use DermaWise naš je logo koji jasno šalje poruku našim klijentima. Mi zaista držimo da je pametno koristiti proizvode čiji su se proizvođači orijentirali na kvalitetu, a ne na kvantitetu. Odlikuju nas male, ručno rađene serije. Prilikom formuliranja naših proizvoda vodimo se minimalističkim pristupom. Stoga su sve naše dosadašnje formulacije a i buduće koje su u fazi ispitivanja jednostavne formulacije, s vrlo malim brojem sastojaka, ali zato visokokvalitetnih, inovativnih i sigurnih sastojaka koji djeluju učinkovito i sinergijski. Svi naši proizvodi proizvedeni su u Hrvatskoj prema najvišim EU standardima. Dermatološki su testirani te su sigurni za sve tipove i tonove kože, ali i za sve dijelove kože uključujući i intimno područje i osjetljivu kožu.

Može se razgledati i kupiti: Naši se proizvodi trenutačno mogu kupiti na našem web shopu te u nekim ljekarnama, u beauty centrima i ginekološkim ordinacijama.

Cijene se kreću: Od 229 do 249 kn, a najvažnije nam je osigurati da kupci za plaćeni iznos dobiju visokokvalitetne i učinkovite proizvode.