Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

HRVATSKA MODA

Čule smo se s Nikom Čuić, mladom dizajnericom koja novu kolekciju uskoro predstavlja u Japanu

Modna dizajnerica Nika Čuić predstavila je novu kolekciju svog brenda Nika Tom, a mi smo to iskoristile kao povod za kratki razgovor

“Tangentum izražava izmjenu ništavila i oniričkih dijelova, pri čemu briše ono poznato kako bi se stvorio fragmentirani prostor. Riječ je o bezbrojnim mogućnostima u kojima autorica pokušava uhvatiti trenutke vanjske izloženosti izvođača dok komadi, stvoreni zaokretanjem i povezivanjem linija, ostaju neoštećeni u otvorenom prostoru. Tangenta, linija, nit diskretno sugerira da smo ona, zapravo, mi sami”, opisuje Nika Čuić najnoviju kolekciju koju je kreirala za svoj brend Nika Tom.

Mlada hrvatska dizajnerica karijeru ja započela u Zagrebu gdje je i završila studij, a onda svoje kolekcije predstavljala u Berlinu, Milanu, Maastrichtu, Beogradu, a njen rad je objavljivan u raznim magazinima poput britanskog i talijanskog Voguea, poljskog Harper’s Bazaara Poland, Kaltbluta, i drugih. Svoje mjesto sad je, čini se, našla u Japanu.

JAPANSKO TRŽIŠTE JE SAVRŠENA NIŠA ZA BREND NIKA TOM

Kad vidite estetiku kakvu njeguje Nika Čuić, vrlo ćete brzo pomisliti na Japan. Minimalizam u kombinaciji s funkcionalnim dizajnerskim rješenjima ono su što karakterizira njezin rad.

“Već nekoliko godina surađujem s conceptom storeom Casimir Pulaskiday u Tokyju za koji sam i ovaj put imala predstavljanje kolekcije. Predstavljanje kolekcije je bilo u Zagrebu, a u Tokyju će se tek desiti u Showroomu koji organizira jedna modna platforma usmjerena na japansko i francusko tržište”, kaže Nika.

“Japan se slučajno dogodio nakon sudjelovanja na Fashionclash festivalu i od tada suradnja traje te se prirodno stvaraju nove prilike na tome tržištu”, nastavlja. “Samo tržište je zanimljivo zbog njihove otvorenosti prema nekonvencionalnom dizajnu, platnoj sposobnosti te automatski većoj tržišnoj niši. Kupci i krajnji potrošači traže da odjeća bude inovativna, originalna i konkurentno dizajnirana te da cijenom i uvjetima prodaje bude konkurentna.”

HRVATSKA PROIZVODNJA KAO IMPERATIV

Unatoč tome što je u Japanu pronašla svoju publiku, Nika proizvodnju i dalje drži u Hrvatskoj. “Osim tkanina, koje nabavljam iz Italije i Njemačke, svi procesi vezani za proizvodnju kolekcije događaju se u Hrvatskoj te bih rado htjela da tako i ostane”, rekla je.

U Hrvatskoj je snimila i kampanju za novu kolekciju. Fotografirala ju je Karla Jurić u prostoru Orisa. Za šminku je zaslužna Maja Gligorić, a pred objektivom su se našle Zita Nakić, Anja Mikačić i Inka Vuković. Kolekcija je trenutno dostupna u već spomenutom concept storeu Casimir Pulaskiday u Tokyju, a ubrzo će biti dostupna i na hrvatskom online shopu Klodier te u još nekoliko concept storeova. Cijelu kampanju pogledajte u galeriji.

 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba