Nekad je nužno odabrati stranu
FOTO: cherry dear

Cherry Dear je novi brend nakita koji se ručno radi na zagrebačkoj Trešnjevci. Saznale smo sve o njemu

Cherry Dear je novi brend nakita koji se ručno izrađuje u Zagrebu. Dizajnerica Ema Krot Turudić ispričala nam je sve o njemu

Hrvatska moda

Cherry Dear je novi brend nakita koji se ručno radi na zagrebačkoj Trešnjevci. Saznale smo sve o njemu

Cherry Dear je novi brend nakita koji se ručno izrađuje u Zagrebu. Dizajnerica Ema Krot Turudić ispričala nam je sve o njemu

FOTO: cherry dear

Osnivačica i dizajnerica Ema Krot Turudić dobro je poznata modnim insajderima budući da se niz godina uspješno bavila modelingom. U međuvremenu se udala i postala majka, a nedavno je pokrenula svoj brend nakita Cherry Dear.

RUČNO RAĐENI NAKIT NA ZAGREBAČKOJ TREŠNJEVCI

Radi se o srebrnom nakitu koji sama ručno izrađuje na zagrebačkoj Trešnjevci pa otuda i inspiracija za ime brenda čije nastajanje nam je Ema duhovito objasnila. “Naziv brenda je jako jednostavan. Budući da nakit izrađujem na zagrebačkoj Trešnjevci, pa od tuda dolazi cherry. Dear je pridjev koji sam odabrala i zgodno paše uz nakit, a nije prestrog ili konzervativan. Domena za Dear Cherry je bila zauzeta, pa sam obrnula poredak riječi.”

Majčinstvo kao inspiracija

Prva kolekcija (1st6) je nastala pod utjecajem novog životnog poglavlja u kojem se dizajnerica našla, a to je majčinstvo. Kolekcija opisuje prvih šest mjeseci potpuno nove životne atmosfere koja je ponekad mirna, a ponekad intenzivna i turbulentna. No, ideja o nastanku vlastitog brenda nakita javila se 2018.

“3.3.2018. Znam točan datum kad sam presjekla i odlučila jer sam tada to prvi put izgovorila naglas mužu i natipkala prijateljici u poruku. Od tada je prošlo neko vrijeme dok se okolnosti i mogućnosti nisu posložile kako treba”, objašnjava Ema.

Nakit za svaki dan

Ema je završila Tekstilno tehnološki fakultet, dodatno se obrazovala na Pučkom otvorenom učilištu u Zagrebu na programu Oblikovanja suvremenog nakita. U izradi koristi srebro, a u skoroj budućnosti su u planu i drugi plemeniti metali uz drago i poludrago kamenje. “Kako se radi o nakitu ručne izrade, svakom komadu posvećujem jednaku pažnju i vrijeme. Zamislila sam ga kao nakit koji može biti nosiv svaki dan. Lagan je, ergonomski i ne odvraća pažnju. Ne bih ciljanu publiku limitirala na žene. Kako će ga, tko i kada nositi, prepuštam upravo njima”, ističe dizajnerica.

Prva kolekcija sastoji se od šest komada (ogrlice, narukvice, prstena, privjeska i dvije vrste naušnica), a cijene se kreću od 350 do 650 kuna. Sve modele, ali i kratke priče koje su pozadina kolekcija, a koje piše sama dizajnerica možete vidjeti na službenoj stranici brenda.