Cherry Dear ima novu kolekciju nakita od srebra i citrina. Dizajnerica nam je otkrila kako je nastala
Ema Krot Turudić danas predstavlja novu kolekciju svog brenda nakita Cherry Dear
Brend Cherry Dear nastao je prošle godine, a upoznati ste ga mogli u priči Ivane Pavić. Pokrenula ga je Ema Krot Turudić, dizajnerica koja sve komade izrađuje sama, ručno na zagrebačkoj Trešnjevci po kojoj je brend i dobio ime.
Nova kolekcija koju danas predstavlja zove se Memory Box, a donosi nove komade nakita od srebra i citrina. Dizajnerica nam je ispričala više o tome.
MALI TRENUTCI VRIJEDNI PAŽNJE
“Nova kolekcija Memory Box donosi 11 komada nakita. Od toga su dva para ogrlica, tri prstena, dva para narukvica, dva para naušnica, po jedna nanožica i privjesak”, kaže nam Ema.
Kad je u pitanju koncept ove kolekcije, Ema kaže da se kao i u prvoj kolekciji odlučila osloniti na trenutak ili događaj. “Nekako me to najlakše pokrene, možda jer je najiskrenije. Početkom godine me uhvatila panika, doživjela sam trenutak u kojem sam osjetila da gubim konce. Osjetila sam strah da toliko toga propuštam i da se jednog dana neću sjećati bitnih trenutaka. Još gore, da ću napustiti ovaj svijet bez da sam uživala u ‘sitnim’ stvarima. U cijelom vrtlogu obaveza, želja i ambicija mislim da sam zaboravila obratiti pažnju na bitno. Neki bottom line kolekcije je ‘Živi u trenutku dok si još dio njega'”, objašnjava.
“Kao i kod prve kolekcije, tema je odabrala tehniku izrade nakita. U ovoj sam se kolekciji pozabavila flush settingom, utiskivanjem kamena (u ovom slučaju citrina) u srebro. Citrini su simbol tih naizgled malih i beznačajnih trenutaka i stvari koji nam znače sve na svijetu, a tehnika utiskivanja simbolizira želju za očuvanjem tih nama dragih stvari. Kod tehnike flush settinga je potrebna snaga i pedantnost pa je time idealna za osjećaj koji sam htjela prenijeti. Zamislite da želite trenutak toliko jako stisnuti i zagrliti, tako da vam nikad ne može pobjeći iz ruku. Tako nekako moje srebro ‘grli’ te male sjajne trenutke (citrine) i ne da im da pobjegnu.”
POVRATAK MODE NA ULICE
Već tijekom proteklog vikenda održani su neki buvljaci u Zagrebu, a za očekivati je da će festivala i sajmova biti sve više kako se polako vraćamo u normalan ritam života prije pandemije. “Mislim da se svi možemo složiti da se sve lagano budi i da je bolja atmosfera nego prije samo mjesec dana”, kaže Ema. “S druge strane, nakon ovih pola godine više nisam sigurna u ništa osim da definitivno možeš očekivati neočekivano. Da mi je netko rekao da će 2020. izgledati kao SF distopijski film, odmahnula bih rukom.”
Dodaje i da se veseli izlaganju na sajmovima i direktnoj komunikaciji s klijentima. “Sajmovi su odlična prilika za prezentaciju, upoznavanje potencijalnih klijenata i možda ono najbitnije, direktan feedback. Sigurno ću krenuti s domaćom scenom. Oni preko granice će morati pričekati i bolju epidemiološku ali i financijsku situaciju.”
No, unatoč pandemiji njezin posao nije stajao. “U proteklom sam razdoblju osim nove kolekcije uspjela upogoniti novi website i webshop. To je mjesto na kojem se mogu razgledati i naručiti svi komadi. Osim weba, tu je naravno i Instagram.” Cijene u novoj kolekciji kreću se od 79 do 289 eura odnosno od 600 do 2200 kuna, a cijelu kolekciju možete razgledati u nastavku.